تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 15:57
180 بازدید
کد خبر : 349655

لیونل مسی در این جایزه به کریستیانو رونالدو می‌رسد؟/ فوق‌ستاره آرژانتینی نامزد شد

لیونل مسی در این جایزه به کریستیانو رونالدو می‌رسد؟/ فوق‌ستاره آرژانتینی نامزد شد

به گزارش آفتاب نو، لیونل مسی، فوق‌ستاره اینترمیامی، این فرصت را دارد که با کسب جایزه‌ای نادر و مهم، به رکورد کریستیانو رونالدو برسد. این فوق‌ستاره آرژانتینی برای اولین بار در فهرست نامزدهای جایزه گلدن فوت (Golden Foot) قرار گرفته است. مسی که با هشت توپ طلا و ۴۶ جام معتبر به عنوان پرافتخارترین بازیکن

به گزارش آفتاب نو، لیونل مسی، فوق‌ستاره اینترمیامی، این فرصت را دارد که با کسب جایزه‌ای نادر و مهم، به رکورد کریستیانو رونالدو برسد. این فوق‌ستاره آرژانتینی برای اولین بار در فهرست نامزدهای جایزه گلدن فوت (Golden Foot) قرار گرفته است.

مسی که با هشت توپ طلا و ۴۶ جام معتبر به عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال شناخته می‌شود، اکنون به دنبال کسب یکی دیگر از افتخارات فردی است. پس از قهرمانی با تیم ملی آرژانتین و کسب موفقیت‌های متعدد در اینترمیامی، مسی نامزد جایزه ارزشمندترین بازیکن MLS شده و حالا چشم به جایزه گلدن فوت ۲۰۲۴ دوخته است.

جایزه گلدن فوت اولین بار در سال ۲۰۰۳ اهدا شد و برنده نخست آن اسطوره ایتالیایی، روبرتو باجو بود. از آن زمان بازیکنان بزرگی مانند آندری شوچنکو، رونالدوی برزیلی، رونالدینیو، زلاتان ایبراهیموویچ، دیدیه دروگبا، آندرس اینیستا، محمد صلاح و روبرت لواندوفسکی این جایزه را دریافت کرده‌اند.

اما در سال ۲۰۲۴ مسی با رقبای قدرتمندی مواجه است. او برای افزودن این جایزه به کارنامه پرافتخارش باید با بازیکنانی همچون هری کین، نیمار، کوین دی‌بروینه، ویرجیل فان‌دایک، توماس مولر، کریم بنزما، لائوتارو مارتینس، آنتوان گریزمن و مارکو وراتی رقابت کند.

بیشتر بخوانید:

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn