تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 17:56
18 بازدید
کد خبر : 349758

جنون تجاوز به پسران برای لذت/ قاتلی که پسران نوجوان را با سیم بکسل خفه میکرد

جنون تجاوز به پسران برای لذت/ قاتلی که پسران نوجوان را با سیم بکسل خفه میکرد

شایانیوز- در اوایل ژانویه ۲۰۰۱ کودکی ۱۲ ساله چینی پس از آن که آخرین آزمون ترم خود را به پایان رساند، به خانه نرفت. درعوض مستقیماً برای بازی کردن به کافه اینترنتی محلی رفت. این آخرین باری بود که کسی وی را دید. در اوایل فوریه، پسر هنوز مفقود بود و والدینش نزدیک به یک

شایانیوز- در اوایل ژانویه ۲۰۰۱ کودکی ۱۲ ساله چینی پس از آن که آخرین آزمون ترم خود را به پایان رساند، به خانه نرفت. درعوض مستقیماً برای بازی کردن به کافه اینترنتی محلی رفت. این آخرین باری بود که کسی وی را دید. در اوایل فوریه، پسر هنوز مفقود بود و والدینش نزدیک به یک ماه بود که بدون هیچ شانسی به دنبال او بودند. آن زمان گمان بر زنده بودن او میرفت و کسی از شروع فعالیت یک قاتل زنجیره ای خبر نداشت. 

25

شغل مورد علاقه: قاتل

«از کودکی همیشه می خواستم یک قاتل باشم، اما هرگز این فرصت را نداشتم.» اینها جملاتی از اظهارات این قاتل سریالی تازه متولد شده است که پس از دستگیر شدن اذعان کرد که همین موضوع سبب شد به سمت کشتن برود. هوانگ یونگ، یک قاتل زنجیره ای چینی متهم به اغوا و قتل ۱۷ پسر نوجوان بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ بود.

20

تجاوز به پسران برای جلب توجه

او شروع به جذب جوانان از سالن‌های ویدئویی، کافی‌نت‌ها و اتاق‌های بازی‌های ویدئویی به خانه‌اش کرد و با پیشنهاد دادن به آنها برای مشاغلی با درآمد خوب یا تامین هزینه‌های تحصیلی یا تورهای دیدنی نظر آنها را جلب کرد. سعی میکرد نوجوانان پسر را راضی کند پا به خانه او بگذارند و درباره این مسائل به گفت و گو بنشینند.

22

تکرر در خفه کردن برای لذت

یونگ پس از جذب پسران نوجوان سعی میکرد آنها را برای کشیدن مواد مخدر ترغیب کند؛ پس از آن نیز اقدام به خفه کردن پسران کرده و به آنها تجاوز میکرد. گاهی بارها آنها را تا لبه مرگ میبرد و دوباره به هوش می آورد تا چند باره بکشتشان.

23

چگونگی دستگیری

در نوامبر سال ۲۰۰۳، پسر ۱۶ ساله ای نزد پلیس رفت. بازرسان ابتدا از داستان او قانع نشدند، اما پسر ادعا کرد که یونگ او را با پیشنهاد کاری به آپارتمانش دعوت کرده بود، اما زمانی که به آنجا رسید، یونگ سعی کرد او را خفه کند و او سه بار بیهوش شد. پس از آن، وقتی پسر جوان از خواب بیدار شد، یونگ به او گفت: “من حداقل ۲۵ نفر را کشتم. تو شماره ۲۶ هستی” اما این پسر فرار کرد و اعمال این قاتل زنجیره ای را به پلیس گزارش داد.

24

سرانجام، پلیس داستان را باور و یونگ را دستگیر کرد که در ۹ دسامبر ۲۰۰۳ به اعدام محکوم شد و در ۲۶ دسامبر ۲۰۰۳ با شلیک گلوله جوخه اعدام به سرش اعدام شد.

21

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn