تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 0:05
11 بازدید
کد خبر : 350100

تکذیب ادعای دستور رئیس‌جمهور برای دسترسی به حساب شخصی بانکی مردم

تکذیب ادعای دستور رئیس‌جمهور برای دسترسی به حساب شخصی بانکی مردم

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، سیدمهدی طباطبایی سه شنبه شب ۲۴ مهر ۱۴۰۳ در صفحه‌ شخصی خود در اینستاگرام نوشت: آنچه امروز در برخی رسانه ها تحت عنوان «دستور دکتر پزشکیان برای سرکشی به حساب‌های عموم مردم برای اخذ مالیات» منتشر شد یک دروغ آشکار و کذب محض بود. وی افزود: رئیس

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، سیدمهدی طباطبایی سه شنبه شب ۲۴ مهر ۱۴۰۳ در صفحه‌ شخصی خود در اینستاگرام نوشت: آنچه امروز در برخی رسانه ها تحت عنوان «دستور دکتر پزشکیان برای سرکشی به حساب‌های عموم مردم برای اخذ مالیات» منتشر شد یک دروغ آشکار و کذب محض بود.

وی افزود: رئیس جمهور پزشکیان چنین دستوری نداده و اساسا چنین تصمیماتی در چارچوب مجاری قانونی و ذیل مصوبات مجلس شورای اسلامی امکان پذیر است.

طباطبایی خاطر نشان کرد: برنامه تعیین ساز و کارهای عملی شفافیت اقتصادی نیز بر اساس اجرای مواد ۱۶۹ و ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، برای مبارزه با فرار مالیاتی کسانی است که درآمدهای هنگفت خود را پنهان می‌کنند و هیچ ارتباطی به عموم مردم ندارد.

معاون ارتباطات دفتر رئیس جمهور ادامه داد: اجرای این قانون مطلقا به معنای بررسی تراکنش‌ها و حساب‌های عموم مردم نیست. داده محوری و هوشمندسازی نظام مالیاتی بخش کوچکی از پازل بزرگ شفافیت در عرصه اقتصاد است و هدف این شفافیت شناسایی کسانی است که درآمدهای کلان دارند و از پرداخت مالیات فرار می‌کنند.

طباطبایی تصریح کرد: اقتضای صداقت حرفه ای در اطلاع رسانی این است که رسانه هایی که چنین اخباری را منتشر می کنند اگر تعمدی در نشر اکاذیب ندارند، از شیوه تنظیم خبر و انتشار برداشت ها و تفاسیر خود مراقبت بیشتری داشته باشند.

 

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn