تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 12:05
28 بازدید
کد خبر : 350631

ماجرای اتهام تجاوز کیلیان امباپه چیست؟

ماجرای اتهام تجاوز کیلیان امباپه چیست؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: ​به گزارش آفتاب نو، روزنامه اکسپرسن چاپ سوئد ادعا کرده است کیلیان امباپه ، مهاجم فرانسوی رئال مادرید ، که هفته گذشته چندین روز را در استکهلم گذرانده بود هدف تحقیقات پلیس سوئد به دلیل «آزار و تجاوز جنسی» قرار گرفته است. اطرافیان آقای امباپه این اتهام را «شایعه‌ای تهمت‌آمیز و نادرست»

جامعه ورزشی آفتاب نو:

​به گزارش آفتاب نو، روزنامه اکسپرسن چاپ سوئد ادعا کرده است کیلیان امباپه ، مهاجم فرانسوی رئال مادرید ، که هفته گذشته چندین روز را در استکهلم گذرانده بود هدف تحقیقات پلیس سوئد به دلیل «آزار و تجاوز جنسی» قرار گرفته است.

اطرافیان آقای امباپه این اتهام را «شایعه‌ای تهمت‌آمیز و نادرست» خوانده و خود او نیز از این گزارش با عنوان «خبر جعلی» یاد کرده است.

روزنامه آفتون‌بلادت سوئد از قول فرد شاکی، که یک زن جوان است، گفته که هفته ‌گذشته زمانی که کیلیان امباپه به همراه چند نفر از دوستانش در هتلی در پایتخت سوئد اقامت داشته‌اند به او ‌تعرض کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، نیروهای پلیس سوئد در پی ثبت این شکایت روز دوشنبه وارد هتل محل اقامت امباپه در مرکز استکهلم شدند تا به بررسی و ‌جمع‌آوری شواهد بپردازند. ‌

اطلاعات زیادی درباره این زن قربانی منتشر نشده است، با این حال روزنامه‌نگاران سوئدی می‌گویند «۱۰۰ درصد» مطمئن هستند که نام کیلیان امباپه به عنوان متهم تجاوز در این پرونده درج شده است.

کیلیان امباپه همچنین در کلوپی در استکهم دیده شد که مورد اعتراض هواداران فرانسه قرار گرفت.

کیلیان امباپه

واکنش امباپه به اتهام تجاوز جنسی

کیلیان امباپه در پستی در شبکه اجتماعی ایکس این اتهام را «خبر جعلی» خوانده است.

بر اساس گزارش روزنامه‌های سوئد، مهاجم فرانسوی در این تحقیقات «به طور منطقی مشکوک» در نظر گرفته شده است که پایین‌ترین سطح اتهام پیش‌بینی‌شده در قوانین سوئد است.

دادستان مسئول این پرونده بدون اشاره به جزئیات بیشتر به خبرگزاری فرانسه گفت: «تحقیق در مورد جرمی که در ۱۰ اکتبر در مرکز استکهلم گزارش شد، در جریان است.»

فوق ستاره فرانسوی روز دوشنبه پس از انتشار این مقاله، که در آن ادعا شده بود تحقیقات درباره تجاوز جنسی آغاز شده، گفت که قربانی «خبر جعلی» شده است.

این ستاره باشگاه رئال‌مادرید در واکنش با انتشار پستی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «خبر جعلی! این اتفاق کاملا قابل انتظار بود، چون به صورت اتفاقی درست پیش از جلسه رسیدگی به پرونده قرار داریم.»

کیلیان امباپه به صورت غیرمستقیم شکایت بر سر اتهام تجاوز را با پرونده اختلاف با تیم سابقش پاری سن ژرمن مرتبط دانسته است.

تصور می‌شود که مضمون این پست کیلیان امباپه، طعنه‌ای به باشگاه قبلی وی پاری سن ژرمن باشد.

هواداران او اعتقاد دارند منظور این بازیکن این است که مدیران باشگاه سابقش چنین خبری را در اختیار رسانه‌ها قرار داده‌اند تا او را در آستانه رسیدگی به پرونده شکایت به دلیل عدم دریافت طلبش از باشگاه تحت فشار قرار دهند.

یک منبع نزدیک به باشگاه به خبرگزاری فرانسه گفت که پاری سن ژرمن ترجیح می‌دهد «چنین پستی را نادیده بگیرد و کلاس و شأن خود را حفظ کند.»

امباپه و پاریس‌ سن ژرمن هفته‌ها است بر سر ۵۵ میلیون یورو پاداش و دستمزد پرداخت‌نشده درگیر دادگاه هستند.

امباپه که برای گذراندن یک مرخصی کوتاه به سوئد سفر کرده بود ‌‌بعد از این سفر جنجالی مستقیما به مادرید بازگشت. او دیروز به ‌صورت انفرادی به تمرین پرداخت و رئال در بیانیه‌ای درباره سلامت او ‌اعلام کرد: “کیلیان ‌امباپه برنامه انفرادی خود برای رسیدن به آمادگی ‌کامل را انجام ‌می‌دهد. مهاجم ما امروز به صورت انفرادی تمرین کرد. ‌او در حال ‌ریکاوری مصدومیت عضله دو سر پای چپ است. امباپه ‌امروز بعد از ‌ظهر به صورت انفرادی در سالن بدنسازی تمرین کرده و ‌سپس زیر ‌نظر آنتونیو پینتوس، بدن‌ساز ارشد، روی چمن به تمرین ‌مشغول ‌شد.”

امروز در حالی که جنجالی بزرگ درباره رابطه امباپه با پاری سن ژرمن و ‌همچنین اتهام تجاوز به او در سوئد بر پا است ستاره رئال مادرید دور ‌از هیاهو در محل مجموعه تمرینی باشگاه در مادرید در کنار جوانان ‌رئال مادرید و معدود بازیکنانی که در اختیار کارلو آنچلوتی هستند به ‌تمرین با توپ پرداخت. ‌

کیلیان امباپه

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn