تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 12:21
38 بازدید
کد خبر : 350647

فاجعه جدید در انتظار استقلال؟ / پرسپولیس گریخت!

فاجعه جدید در انتظار استقلال؟ / پرسپولیس گریخت!

با وجود آغاز فعالیت رسمی پرسپولیس در فوتبال زنان، همچنان خبری از استقلالی‌ها نیست. به گزارش فوتبال ۳۶۰، باشگاه‌های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای ملزم به تیمداری در فوتبال زنان شده‌اند و اگر این اتفاق رخ ندهد، آن‌ها موفق به دریافت مجوز نخواهند شد که این عدم دریافت مجوز حرفه‌ای می‌تواند تبعاتی چون محرومیت از

با وجود آغاز فعالیت رسمی پرسپولیس در فوتبال زنان، همچنان خبری از استقلالی‌ها نیست.

فاجعه جدید در انتظار استقلال؟ / پرسپولیس گریخت!
به گزارش فوتبال ۳۶۰، باشگاه‌های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای ملزم به تیمداری در فوتبال زنان شده‌اند و اگر این اتفاق رخ ندهد، آن‌ها موفق به دریافت مجوز نخواهند شد که این عدم دریافت مجوز حرفه‌ای می‌تواند تبعاتی چون محرومیت از حضور در مسابقات آسیایی (لیگ نخبگان و سطح دوم لیگ قهرمانان) و البته جرایم مالی سنگین داشته باشد. در این میان، مسئولان فدراسیون فوتبال در طول ماه‌های گذشته سعی داشته‌اند تا با تاکید چندباره بر اصلاحات قانونی انجام شده در مسیر صدور مجوز حرفه‌ای، باشگاه‌ها را نسبت به تبعات عدم فعالیت در فوتبال زنان آگاه کنند.

 

۱۶ باشگاه لیگ برتر فوتبال مردان در حالی به دنبال دریافت مجوز حرفه‌ای هستند که از میان آن‌ها، فقط سپاهان، ملوان و گل‌گهر در لیگ برتر فوتبال زنان هم تیمداری می‌کنند؛ البته که گل‌گهری‌ها از فصل جدید با در اختیار گرفتن امتیاز شهرداری سیرجان وارد تیمداری در این عرصه شده‌اند. از میان ۱۳ باشگاه دیگر، فقط پرسپولیس بود که به سراغ خرید امتیاز رفت و سرخ‌پوشان با خرید امتیاز ئاکو کرمانشاه وارد جدول لیگ دسته اول فوتبال زنان شدند و شادی رضایی هم در نقش سرمربی تیم زنان پرسپولیس انتخاب شد.

 

تست‌گیری پرسپولیس هم انجام شد اما استقلال …
سرخ‌پوشان پایتخت در حالی وارد عرصه تیمداری در فوتبال زنان شده‌اند که در طول ۲ ماه اخیر، جلسات پرشماری در این زمینه برگزار شد و سرانجام با حمایت هیات‌مدیره باشگاه و تایید مدیرعامل، فعالیت پرسپولیس در فوتبال زنان بعد از حدود ۴ دهه رسماً آغاز شد. در شرایطی پرسپولیسی‌ها مشغول فعالیت در حوزه فوتبال زنان شده‌اند و از امروز (سه‌شنبه) رسماً تست‌گیری سرخ‌پوشان هم آغاز شد که در طرف مقابل، شرایط کاملاً در اردوی استقلال متفاوت است و خبری از برداشتن گام‌های موثری در مسیر تیمداری در فوتبال زنان نیست!

 

انفعال دردسرساز مدیران آبی‌ها
لیلا سادات محمدیان در نقش مشاور مدیرعامل استقلال در فوتبال زنان، در طول ماه‌های گذشته شخصاً اقدامات موثری در مسیر فعالیت آبی‌ها در فوتبال زنان داشته اما در این میان، اتفاق نگران‌کننده برای استقلالی‌ها، عدم طرح موضوع تیمداری در فوتبال زنان در هیات‌مدیره است؛ البته که فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال بعد از پافشاری‌های انجام‌شده به تیمداری آبی‌ها به فوتبال زنان، نامه‌ای را بدون ذکر سطح حضور (لیگ برتر، لیگ دسته اول و یا لیگ دسته دوم) به سازمان لیگ ارسال کرده اما به جز این ارسال نامه، هیچ اقدامی رسمی از سوی مدیریت باشگاه استقلال انجام نشده است!

 

خبر مرتبط:

سوتی محمدحسین میثاقی برابر ستاره خارجی پرسپولیس باعث آبروریزی شد

 

استقلال حتی افسر مجوز حرفه‌ای هم فعلاً ندارد!
آبی‌ها در حالی منفعلانه در زمینه فعالیت در عرصه فوتبال زنان کار خود را پیش برده‌اند که ادامه انفعال در این زمینه می‌تواند به قیمت عدم دریافت مجوز حرفه‌ای باشد؛ آن‌هم در شرایطی‌که گفته می‌شود علی میرغفاری، افسر صدور مجوز حرفه‌ای استقلال به دلیل اختلاف با مدیران باشگاه، از ادامه همکاری با استقلالی‌ها سر باز زده و عدم تیمداری در فوتبال زنان در کنار عدم فعالیت افسر صدور مجوز حرفه‌ای، می‌تواند روزگاری بحرانی را برای آبی‌ها در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای رقم بزند.

 

تکلیف استقلال و کاکوتا روشن شد

 

رونمایی رسانه عادل فردوسی پور از جدی ترین گزینه نیمکت استقلال؛ مردی با ۱۷ قهرمانی!

 

در انتظار تصمیم نجات‌دهنده هیات‌مدیره استقلال
مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از بررسی چندباره طرح فعالیت در فوتبال زنان در هیات‌مدیره، سرانجام فعالیت خود را در این حوزه آغاز کردند اما در فاصله کمتر از ۲ ماه تا شروع لیگ دسته اول و در حالی‌که کمتر از ۵ ماه تا شروع لیگ دسته دوم فوتبال زنان مانده، حتی بحث تیمداری در فوتبال زنان هم در هیات‌مدیره باشگاه استقلال مطرح نشده است! در این میان، به نظر می‌رسد که آبی‌ها برای حفظ امیدهایشان در مسیر دریافت مجوز حرفه‌ای، راهی جز فعالیت در فوتبال زنان ندارند و باید دید چه زمانی هیات‌مدیره استقلال رسماً فعالیت این باشگاه در حوزه فوتبال زنان را مصوب کند و آیا آبی‌ها در لیگ دسته دوم کار خود را دنبال می‌نمایند یا باید در انتظار داربی فوتبال زنان در لیگ دسته اول بود.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn