تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 16:49
25 بازدید
کد خبر : 350915

محکومیت اظهارات ضد ایرانی مدیر TRT ترکیه

محکومیت اظهارات ضد ایرانی مدیر TRT ترکیه

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفتگوی تلفنی با رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه مطرح کرد: رویکرد اصولی جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی تقویت مناسبات با همسایگان است و در میان همسایگان جمهوری ترکیه جایگاه ممتاز و قابل توجهی دارد. سال ۲۰۲۵ به عنوان سال فرهنگی دو کشور تعیین شده فرصت‌های جدیدی

سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفتگوی تلفنی با رئیس مرکز ارتباطات ریاست جمهوری ترکیه مطرح کرد: رویکرد اصولی جمهوری اسلامی ایران در سیاست خارجی تقویت مناسبات با همسایگان است و در میان همسایگان جمهوری ترکیه جایگاه ممتاز و قابل توجهی دارد. سال ۲۰۲۵ به عنوان سال فرهنگی دو کشور تعیین شده فرصت‌های جدیدی را برای گسترش روابط فرهنگی بین دو کشور فراهم می‌کند.

او گفت: اظهاراتی که اخیرا از طرف برخی از مسئولان رسانه‌ای ترکیه صورت گرفت باعث تکدر خاطر افکار عمومی در جمهوری اسلامی ایران شده که باید از آن اجتناب کرد.

رئیس مرکز ارتباطات ترکیه‌ نیز گفت: اخیرا برداشت‌هایی از اظهارات نارسای یکی از مقامات رسانه‌ای ما شد که مایلم فرصت را غنیمت شمارم و ضمن اظهار تاسف تاکید کنم رویکرد پایدار دولت ترکیه تحکیم دوستی و افزایش مناسبات با ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌های موجود است و هر سخن مغایر با آن هیچ ارتباطی با طرز فکر و رویکرد رئیس جمهور و دولت ترکیه ندارد.

لازم  به ذکر است که مدیر رادیو تلویزیون‌های تی‌آرتی ترکیه پیش‌تر اعلام کرده بود: در پایان امسال شبکه فارسی تی آر تی را راه اندازی می‌کنیم. در وضعیت اذیت کردن ایران هستیم. باید ایران را اذیت کنیم.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn