تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 18:56
12 بازدید
کد خبر : 351030

سریال حادثه تروریستی شاهچراغ آماده پخش شد + زمان پخش سریال

سریال حادثه تروریستی شاهچراغ آماده پخش شد + زمان پخش سریال

به گزارش آفتاب نو ، چهارم آبان سال ۱۴۰۱ بود که «حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)» به خبر فوری رسانه‌ها تبدیل شد. عصر همان روز اعلام شد که یک داعشی با ورود به حرم حرم شاهچراغ با استفاده از سلاح کلاشینکف منجر به جان باختن دست‌کم ۱۳ تن و زخمی‌شدن دست‌کم ۱۹ تن شده

به گزارش آفتاب نو ، چهارم آبان سال ۱۴۰۱ بود که «حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)» به خبر فوری رسانه‌ها تبدیل شد. عصر همان روز اعلام شد که یک داعشی با ورود به حرم حرم شاهچراغ با استفاده از سلاح کلاشینکف منجر به جان باختن دست‌کم ۱۳ تن و زخمی‌شدن دست‌کم ۱۹ تن شده است.

مرتضی رضایی، تهیه‌کننده سریال «روز خون» درباره این سریال که به اولین حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) می‌پردازد، گفت: سریال «روز خون» که در ۵۷ جلسه تصویربرداری شد، قرار است به زودی در هفت قسمت ۴۰ دقیقه‌ای از شبکه یک سیما پخش بشود. داستان درباره پیگیری مامور امنیتی به نام راسخ است، که به سرنخی به اسم ناصر می‌رسد. ناصر رابط تروریست‌های داعش است. داعش او را هنگام دستگیری حذف می‌کند و مجدد نیروهای امنیتی در حال پیگیری و پیدا کردن رابطه‌های تروریستی در استان هستند.

رضایی ادامه داد: اما بخاطر شلوغی‌ها و اغتشاشات سال ۱۴۰۱ سرنخ‌ها از دست می‌رود. در این حین داستان پنج خانواده را داریم، که همه آنها در روز حادثه در حرم شاهچراغ (ع) در کنار هم حضور دارند. البته خط اصلی داستان پیگیری نیروهای امنیتی و تلاش تروریست‌ها برای ایجاد انفجار و حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) است.

تهیه‌کننده سریال «روز خون» با بیان اینکه وقتی نیروهای امنیتی به پناهگاه تروریست‌ها می‌رسند، می‌فهمند مرکزی که تروریست‌ها می‌خواهند در آن عملیات خرابکارانه انجام بدهند، حرم شاهچراغ (ع) است، افزود: از طرفی، ما سرگذشت آدم‌هایی را روایت می‌کنیم که روز حادثه در حرم حضور داشتند. در طی پژوهش‌مان شخصیت این آدم‌ها را در آوردیم، بعد دست به طراحی افرادی زدیم که هر کدام از آنها دربرگیرنده برخی خصوصیات شخصی خانواده شهدا و افراد حاضر در روز حادثه هستند.

به گفته وی، سریال «روز خون» در ۷۵ لوکیشن تصویربرداری شده که یکی از لوکیشن‌های اصلی سریال حرم شاهچراغ (ع) است. بیش از ۴۰ بازیگر اصلی و فرعی در این مجموعه همکاری دارند، که می‌توان به حمید ابراهیمی، اشکان هورسان، محمد فیلی، آزیتا ترکاشوند، حدیثه تهرانی، علیرضا مهران، بهروز قادری و … اشاره کرد.

رضایی پیش‌بینی کرد که احتمالاً زمان پخش سریال همزمان با برگزاری کنگره ملی سرداران و ۱۵ هزار شهید استان فارس خواهد بود که از شبکه یک سیما همزمان با سالروز حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) پخش خواهد شد.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn