تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 19:21
51 بازدید
کد خبر : 351052

خداحافظی غلامپور و نوازی با استقلال؟

خداحافظی غلامپور و نوازی با استقلال؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، در حال حاضر پیتسو موسیمانه نزدیک‌ترین مربی به نیمکت استقلال است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او با یک امضا هدایت آبی‌ها را به عهده خواهد گرفت. همانطور که خبر داده بودیم، این سرمربی اهل آفریقای جنوبی حتی لیست دستیارانش را هم بسته که در آن،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، در حال حاضر پیتسو موسیمانه نزدیک‌ترین مربی به نیمکت استقلال است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او با یک امضا هدایت آبی‌ها را به عهده خواهد گرفت. همانطور که خبر داده بودیم، این سرمربی اهل آفریقای جنوبی حتی لیست دستیارانش را هم بسته که در آن، سهراب بختیاری زاده تنها مربی ایرانی نیمکت خواهد بود.

البته که موسیمانه قرار است دستیار نخست و به نوعی دست راست همیشگی‌اش را هم با خود به استقلال بیاورد و مشخص نیست تفکیک وظایف میان این مربی و بختیاری زاده که اکنون سرمربی موقت تیم است، چگونه خواهد بود اما نکته مهم، جدایی احتمالی دو پیشکسوت باشگاه از کادرفنی است.

بهزاد غلامپور که از زمان آندره‌آ استراماچونی وظیفه هدایت دروازه‌بان‌های تیم را به عهده دارد و به شکلی جالب با سرمربیان مختلفی کار کرده، در صورت انتخاب موسیمانه به عنوان سرمربی، باید تیم را ترک کند و وضعیت محمد نوازی هم ظاهرا به همین ترتیب خواهد بود. البته از کادرفنی فعلی، احتمالا علی بنی شیخ الاسلامی به کارش به عنوان آنالیزور ادامه خواهد دارد اما تنها مربی ایرانی که روی نیمکت می‌نشیند، سهراب بختیاری زاده است.

پس این احتمال وجود دارد جدال روز جمعه برابر ذوب آهن آخری باری باشد که استقلالی‌ها محمد نوازی و بهزاد غلامپور را روی نیمکت آبی‌ها ببینند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn