تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 22:01
15 بازدید
کد خبر : 351188

باج‌خواهی ۷ میلیارد تومانی برای آزادی کودک ۷ ساله تهرانی / ربودن پسربچه جلوی چشمان پدرش

باج‌خواهی ۷ میلیارد تومانی برای آزادی کودک ۷ ساله تهرانی / ربودن پسربچه جلوی چشمان پدرش

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، ظهر نوزدهم مهر امسال مردی، فرزندانش را از مدرسه برداشت تا به خانه برود. در بین راه سرنشینان خودروی پژویی با ایجاد تصادف صوری، قصد داشتند فرزندان وی را گروگان بگیرند. پدر با آدم ربایان درگیر شد که در نهایت آنها، پسر ۷ ساله وی را ربودند. به

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، ظهر نوزدهم مهر امسال مردی، فرزندانش را از مدرسه برداشت تا به خانه برود. در بین راه سرنشینان خودروی پژویی با ایجاد تصادف صوری، قصد داشتند فرزندان وی را گروگان بگیرند.

پدر با آدم ربایان درگیر شد که در نهایت آنها، پسر ۷ ساله وی را ربودند.

به دنبال این حادثه، پدر راهی اداره پلیس شد و به طرح شکایت پرداخت و تحقیقات کارآگاهان زیر نظر دادیار شعبه یکم دادسرای جنایی تهران آغاز شد. از سوی دیگر آدم ربایان با پدر کودک تماس گرفتند و برای آزادی گروگان کوچک درخواست ۷ میلیارد تومان کردند.

آنها معادل این پول را شمش طلا و سکه می خواستند که در این شرایط ماموران از پدر گروگان خواستند تا با آدم ربایان قرار بگذارد. هرچند آدم ربایان ۸ مرتبه با پدر گروگان در منطقه های مختلف تهران قرار گذاشتند به بهانه دریافت پول و رهایی کودک اما سر قرارها حاضر نشدند و به نظر می رسید که متوجه شده اند پلیس در جریان آدم ربایی قرار گرفته است.

تحقیقات در این پرونده نشان می دهد که یکی از شرکای پدر گروگان با وی دچار اختلاف شده و برای انتقام جویی پسرش را گروگان گرفته است.

در ادامه ردیابی ها مشخص شد که آدم ربایان، ‌ کودک را به یکی از شهرهای جنوب شرقی کشور انتقال داده اند که جست و جو برای شناسایی مخفیگاه آنها و رهایی گروگان کوچک ادامه دارد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn