تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 22:09
9 بازدید
کد خبر : 351195

پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد؟

پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد؟

فرهیختگان: پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس چند روز است که به خاطر شکایت لیاندرو پریرا و شیخ دیاباته و محکومیت این باشگاه در این دو پرونده بسته است. این در حالی است که نبیل باهویی هم  از باشگاه پرسپولیس به فیفا  شکایت کرده است.  باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌های رسمی به فیفا درخواست کرد تا

فرهیختگان: پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس چند روز است که به خاطر شکایت لیاندرو پریرا و شیخ دیاباته و محکومیت این باشگاه در این دو پرونده بسته است. این در حالی است که نبیل باهویی هم  از باشگاه پرسپولیس به فیفا  شکایت کرده است. 

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌های رسمی به فیفا درخواست کرد تا از پول‌های باشگاه در فیفا بدهی به پریرا، دیاباته و باهویی پرداخت شود. باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به حساس بودن شرایط وقت و نیاز به نقدینگی، طبق روال به شکل رسمی به این آرا اعتراض کرد.

در ادامه کمیته انضباطی فیفا یک بار دیگر پرونده را بازبینی کرده تا حکم نهایی خود را در مورد این پرونده‌ها اعلام کند. با رسمی شدن حکم بدهی باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا، باشگاه پرسپولیس نیز برای جلوگیری از خروج ارز از کشور با ارسال نامه‌های رسمی به فیفا درخواست کرد تا از پول‌های باشگاه در فیفا به پریرا، دیاباته و باهویی پرداخت شود.

لازم به ذکر است؛ فیفا در شرایطی از محل درآمدهای هر باشگاه بدهی‌ها را پرداخت می‌کند که حکم انضباطی این بدهی‌ها به شکل رسمی اعلام و تعیین تکلیف شده باشد.

از این رو با توجه به نامه‌نگاری‌های انجام شده از سوی باشگاه پرسپولیس به فیفا، بدهی این سه بازیکن خارجی پرداخت خواهد شد. این روال در جریان پرونده‌های قبلی باشگاه نیز طی شد و به انجام رسیده بود. پرونده پریرا و دیاباته اکنون در cas در حال بررسی است و پرونده باهویی در فیفاست.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn