تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 6:57
35 بازدید
کد خبر : 351532

آمار فاجعه مهاجم اینتر، فقط یک گل!/ لباس افعی‌ها بر تن ستاره بوشهری برای ایران آمد نداشت

آمار فاجعه مهاجم اینتر، فقط یک گل!/ لباس افعی‌ها بر تن ستاره بوشهری برای ایران آمد نداشت

به گزارش آفتاب نو، از همان روزی که مهدی طارمی پیراهن اینترمیلان ایتالیا را به تن کرد تا موفق‌ترین ستاره فوتبال ایران در جهان لقب بگیرد، انگار چشمه گل زنی او برای تیم ملی خشک شد! طارمی از پرسپولیس، همیشه و همه جا در حد یک ستاره درخشان بود. در تمام سال‌های بازی در قطر

به گزارش آفتاب نو، از همان روزی که مهدی طارمی پیراهن اینترمیلان ایتالیا را به تن کرد تا موفق‌ترین ستاره فوتبال ایران در جهان لقب بگیرد، انگار چشمه گل زنی او برای تیم ملی خشک شد! طارمی از پرسپولیس، همیشه و همه جا در حد یک ستاره درخشان بود. در تمام سال‌های بازی در قطر پرتغال همواره برای تیم ملی می‌درخشید. وقتی پیشنهاد اینترمیلان رسید، همه خوشحال شدیم و داشتن بازیکنی در این سطح برای همه باعث افتخار است.

سایر بازیکنان می‌توانند از بازی و تمرین کنار چنین ستاره‌ای خیلی یاد بگیرند و پیشرفت کنند اما درست به همان اندازه انتظارات و توقعات نیز از چنین بازیکنی بالا می‌رود. به خصوص که طارمی پیش از آن ستاره کاردرآر فوتبال ما بود. اما از روزی که طارمی به طور رسمی با اینترمیلان امضا و پیراهن این تیم را به تن کرد تا امروز، فقط یک بار برای تیم ملی ایران گل زده و هیچ گلی هم نساخته است.

امیدواریم هرچه زودتر طارمی به همان ستاره موثر شماره ۹ فوتبال ایران برگردد نه این ستاره شماره ۹۹ اینترمیلان! بازیکنی که در لیگ قهرمانان می‌زند و گل می‌سازد اما در آسیا کمکی به تیم ملی نمی‌کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn