تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 10:56
11 بازدید
کد خبر : 351693

فورد ‏موستانگ در کرج توقیف شد

فورد ‏موستانگ در کرج توقیف شد

کدخبر: ۱۲۴۴۷۷ ۲۶ مهر ۱۴۰۳ ۱۰:۲۲ خودرو فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از توقیف یک خودرو فورد ‏موستانگ به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: مأموران در بررسی‌های تکمیلی متوجه شدند این خودرو فاقد مدارک قانونی و گمرکی معتبر بوده و قاچاق محسوب می‌شود که به همین دلیل آن را توقیف و روانه پارکینگ

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از توقیف یک خودرو فورد ‏موستانگ به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد و گفت: مأموران در بررسی‌های تکمیلی متوجه شدند این خودرو فاقد مدارک قانونی و گمرکی معتبر بوده و قاچاق محسوب می‌شود که به همین دلیل آن را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

ببینید | فورد ‏موستانگ در کرج توقیف شد


فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از توقیف یک دستگاه خودرو فورد ‌موستانگ قاچاق به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج‌اله اسدالهی روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان فردیس پس از اطلاع از نگهداری یک دستگاه خودرو خارجی در یک پارکینگ با انجام هماهنگی قضایی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس افزود: مأموران در بررسی‌های تکمیلی متوجه شدند این خودرو فاقد مدارک قانونی و گمرکی معتبر بوده و قاچاق محسوب می‌شود که به همین دلیل آن را توقیف و روانه پارکینگ کردند.

فورد-موستانگ

سرهنگ اسدالهی در پایان با اشاره به اینکه ارزش خودرو توقیف شده بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال توسط کارشناسان برآورد شده است، خاطرنشان کرد: قاچاق کالا ضربات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می‌کند و شهروندان با گزارش‌های خود به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ می‌توانند یاری‌گر پلیس در مقابله با این پدیده شوم باشند.





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn