تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 21:07
15 بازدید
کد خبر : 352199

وعده صادق ۲ فقط یک هشدار بود

وعده صادق ۲ فقط یک هشدار بود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تشییع سردار سرلشکر شهید عباس نیلفروشان در میدان بزرگمهر اصفهان گفت: امروز باز هم اصفهانی‌ها صاحب یک نشان افتخار جاودان در تاریخ اسلام و ایران و یک صفحه درخشان از حماسه بر صفحات فضائل این دیدار شدند.  سرلشکر سلامی افزود: این تشییع یک سند زیبا، محکم و مطمئن

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تشییع سردار سرلشکر شهید عباس نیلفروشان در میدان بزرگمهر اصفهان گفت: امروز باز هم اصفهانی‌ها صاحب یک نشان افتخار جاودان در تاریخ اسلام و ایران و یک صفحه درخشان از حماسه بر صفحات فضائل این دیدار شدند. 

سرلشکر سلامی افزود: این تشییع یک سند زیبا، محکم و مطمئن برای مردمی است که هرچند یک بار یک سردار بزرگ و یک قهرمان فداکار اسلام را در این میدان که همانند نگینی درخشان در حلقه‌ی انگشتری مهر مردم وفادار اصفهان قرار می‌گیرد تا عرش الهی بدرقه می کنند.

وی گفت: سردار شهید سرلشکر پاسدار شهید حاج عباس نیلفروشان تربیت شده مکتب اهل بیت (ع) بود، پرورش یافته پدر و مادری نیکو سرشت و وفادار به اسلام و انقلاب بود.

سرلشکر سلامی افزود: سردار نیلفروشان از ۱۵ سالگی در میدان جهاد ظاهر شد و رخت جهاد را بر تن کرد و تا ششم مهر که در کنار سید حسن نصر الله پر کشید، یک لحظه هم از میدان جهاد دور نماند و خود را در ناشناختگی و عمل مخلصانه برای خداوند متعال مخفی کرده بود.

وی، شهید عباس نیلفروشان را سال‌ها پیش در لبنان معاون سردار زاهدی برشمرد و گفت: این سردار بزرگ اصفهانی یک متفکر و یک اندیشمند متواضع بود و شناخت عمیقی از تحولات جهان داشت بطوریکه در زمانی که معاونت عملیات کل سپاه پاسداران را بر عهده گرفت، صاحب ابتکار عمل خلاق و تجربه‌ای پر بار بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: وقتی به این سرلشکر شهید راه قدس ماموریت فرماندهی سپاه لبنان واگذار شد، پرچم شهید زاهدی را بر افراشت.

سرلشکر سلامی ادامه داد: شهید نیلفروشان سند افتخاری دیگر برای امت اسلام شد؛ او که تا لحظه آخر از شهرت دوری می‌کرد، نامش وسعتی جهانی یافت، مردم لبنان، عراق، ایران و سوریه برای او به خیابان آمدند و بیعت و وفاداری خود را با راه و آرمان‌های وی اعلام کردند.

وی گفت: این تصور اشتباه معاندان و دشمنان است که فکر می‌کنند، با شهادت مردان بزرگ، نهضت‌ها و مقاومت‌ها خاموش می‌شود، آنها باید محاسبه می‌کردند وقتی شهید سلیمانی را به ظاهر از ما گرفتند، نهضت ادامه پیدا کرد، مقاومت مستحکم‌تر شد، خون او حجتی شد برای همه‌ی مسلمانان که راه این شهید رشید اسلام را ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه راه سعادت مسلمانان از مسیر جهاد می‌گذرد، گفت: دشمنان گمان می‌کردند مشعل جهاد در لبنان، سوریه و یمن با شهادت سردار زاهدی خاموش می‌شود، اما این توهمات آنها را به اشتباه در محاسبات می‌کشاند.

سردار حسین سلامی افزود: بار دیگر دشمنان دچار یک اشتباه بزرگ در محاسبات شدند، همان طور که در شهادت هنیه اشتباه کردند، تصور کردند حزب الله تمام شده و راه برای آنها هموار شده تا عملیات وعده صادق ۲ پیش آمد و یک نمایش شکوهمند از اقتدار ایران که هنرش ثبت حماسه‌های بی نظیر است به وقوع پیوست.

وی خطاب به اسرائیل و هم پیمانانش گفت: وعده صادق ۲ فقط یک هشدار بود، عملیاتی کوچک از قدرت ایران بود، تا در محاسبات هایشان درس بگبرید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین تاکید کرد اعلام می‌کنیم در صورتیکه به شهروندان و شخصیت‌ها و منافع ما حمله کنید ما شما را می‌زنیم و پیش از این هم ما زدیم تا بدانید درصورتیکه مرتکب نقض حاکمیت ایران شدند و درجنایتی میهمان ما را در وطن شهید کردید ما هم در جواب شما را مورد هدف قرار می‌دهیم.





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn