تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مهر 1403 - 21:51
8 بازدید
کد خبر : 352238

پوگبا: به یووه خیانت نمی‌کنم حتی اگر زلاتان تماس بگیرد

پوگبا: به یووه خیانت نمی‌کنم حتی اگر زلاتان تماس بگیرد

ستاره فرانسوی یوونتوس تاکید کرد به هیچ وجه راهی میلان نمی‌شود؛ حتی اگر زلاتان ابراهیموویچ با او تماس بگیرد. به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ محرومیت سنگین پل پوگبا به خاطر استفاده از داوری ممنوعه کاهش یافت و این بازیکن فرانسوی در آستانه بازگشت به مستطیل سبز قرار گرفته است. پوگبا بازیکن یوونتوس است و با

ستاره فرانسوی یوونتوس تاکید کرد به هیچ وجه راهی میلان نمی‌شود؛ حتی اگر زلاتان ابراهیموویچ با او تماس بگیرد.

به گزارش شبکه ورزشی لحظه؛ محرومیت سنگین پل پوگبا به خاطر استفاده از داوری ممنوعه کاهش یافت و این بازیکن فرانسوی در آستانه بازگشت به مستطیل سبز قرار گرفته است.

پوگبا بازیکن یوونتوس است و با این تیم قرارداد دارد اما این باشگاه ایتالیایی به خاطر حقوق بالایی که پوگبا می‌گیرد علاقه‌ای به حفظ او ندارد و جدایی این هافبک فرانسوی از بیانکونری قطعی است. گمانه‌زنی‌ها درباره مقصد بعدی پوگبا زیاد است. از لیگ فرانسه، عربستان و آمریکا به عنوان مقصد بعدی این بازیکن سخن به میان می‌آید.

به نوشته مدیا سِت، پوگبا درباره احتمال حضورش در میلان گفت: به هیچ وجه! من به یوونتوس خیانت نمی‌کنم. غیر ممکن است که راهی میلان شوم؛ حتی اگر ابراهیموویچ با من تماس بگیرد. او می‌داند که من به یوونتوس خیانت نمی‌کنم.

بازیکن سابق منچستریونایتد درباره شرایطش برای بازگشت به فوتبال گفت: احساس می‌کنم کودکی هستم که می‌خواهد فوتبال یاد بگیرد و به بازیکنی بزرگ تبدیل شود. من دوست دارم در یوونتوس بمانم. کاملا آماده‌ام تا حقوقم را کاهش دهم چون عاشق یوونتوس‌ام. نهایت تلاشم را به کار می‌گیرم تا خیلی زود به شرایط بازی برسم و به میدان برگردم.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn