تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 10:07
26 بازدید
کد خبر : 352656

حافظه تاریخی قلعه‌نویی ضعیف شده/ بازیکنی گرفتند که ۲۰ کیلو اضافه وزن داشت/ لیدرهای استقلال را به تفریحات سالم می‌بردند!

حافظه تاریخی قلعه‌نویی ضعیف شده/ بازیکنی گرفتند که ۲۰ کیلو اضافه وزن داشت/ لیدرهای استقلال را به تفریحات سالم می‌بردند!

رابطه امیررضا واعظی آشتیانی با امیر قلعه‌نویی اصلا گرم نبود و همین موضوع موجب شد امیر در بهار سال ۱۳۸۸ پس از قهرمان کردن استقلال در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از جمع آبی‌پوشان جدا شود. آن‌ها طی سالیان گذشته بارها علیه یکدیگر با زبان کنایه صحبت کرده‌اند ولی در سال ۱۳۹۲ برای مقطعی کار

رابطه امیررضا واعظی آشتیانی با امیر قلعه‌نویی اصلا گرم نبود و همین موضوع موجب شد امیر در بهار سال ۱۳۸۸ پس از قهرمان کردن استقلال در هشتمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از جمع آبی‌پوشان جدا شود. آن‌ها طی سالیان گذشته بارها علیه یکدیگر با زبان کنایه صحبت کرده‌اند ولی در سال ۱۳۹۲ برای مقطعی کار به تقابل علنی کشیده شد.

امیر قلعه‌نویی ۲۷ مهر سال مصاحبه‌ای در مورد آشتیانی انجام داد و مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال نیز در همان روز پاسخ‌هایی به سرمربی سالیان نه‌چندان دور استقلال داد که فوق‌العاده پر سر و صدا شد. باهم چکیده حرف‌های آشتیانی را مرور می‌کنیم:

  • ظاهرا حافظه تاریخی آقای قلعه‌نویی خوب کار نمی‌کند. من در مورد بحث ارائه پیشنهاد رشوه ۵۰ میلیون تومانی به داور ازبکستانی صحبت کردم ولی هیچ حرفی از امید طیری نزدم و هنوز هم می‌گویم اگر فقط یک جمله از من در مورد آقای طیری در رسانه‌ها پیدا کردید که اتهامی را به ایشان نسبت داده باشم، خودم می‌روم و برای همیشه در خانه می‌نشینم. 
  • امیر قلعه‌نویی آغازگر بداخلاقی‌ها بود. او در برنامه ۹۰ هیئت مدیره باشگاه استقلال را مورد انتقاد قرار داد.
  • مگر آقای قلعه‌نویی پس از شکست یا تساوی استقلال مرتب حرف از دست‌های پشت پرده نمی‌زد؟ حالا چطور شده که فوتبال دوباره پاک شده است؟
  • دفتر آقایان در مقطعی مرکز رسیدگی به امور لیدرهای استقلال بود. آن‌ها به لیدرها جوجه کباب می‌دادند و این افراد را به تفریحات سالم! می‌بردند.
  • گرفتن تست پزشکی از بازیکنان جدید در دوره مدیرعاملی من در استقلال باب شد. در همان مقطع بازیکنی را برای استقلال آورده بودند که آزمایشات پزشکی نشان داد هر دو پای او مشکل دارد. از طرف دیگر یادمان نرفته که آقایان چند سال قبل بازیکنی را به استقلال آوردند که ۶ ماه بود فوتبال بازی نمی‌کرد و ۲۰ کیلو هم اضافه وزن داشت!

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn