تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 17:23
11 بازدید
کد خبر : 352979

پیام تسلیت پزشکیان در پی شهادت یحیی سنوار

پیام تسلیت پزشکیان در پی شهادت یحیی سنوار

به گزارش آفتاب نو، رئیس جمهور با صدور پیامی شهادت فرمانده دلاور جهادی شهید یحیی سنوار را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت. پیام مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری کشورمان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمخبر ترور و شهادت مبارز نستوه،

به گزارش آفتاب نو، رئیس جمهور با صدور پیامی شهادت فرمانده دلاور جهادی شهید یحیی سنوار را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم مظلوم و مقتدر غزه و همه‌ی آزادی‌خواهان جهان تبریک و تسلیت گفت.

پیام مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری کشورمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر ترور و شهادت مبارز نستوه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس جناب یحیی سنوار، گرچه برای همه‌ی آزادی‌خواهان و عالم به‌خصوص مردم قهرمان فلسطین دردناک و تأثر برانگیز بود در عین حال نشانه آشکاری از توقف ناپذیری جنایات رژیم اشغالگر و کودک کش صهیونیستی است.
شهید سنوار در طول حیات ارزشمند خود سال‌ها در اسارت رژیم سفاک صهیونیستی و پس از آن نیز تا آخرین لحظه عمر پر افتخار خود قهرمانانه جنگید و از پای ننشست.
جهاد در تقابل با تجاوز و هدیه بخشیدن آزادی و رهایی به صاحبان حقیقی سرزمین های اشغالی حرکت عظیم و هدف والایی است که با ترور و حذف قهرمانان این عرصه متوقف نخواهد شد.
همان‌گونه که شهید عزیز، اسماعیل هنیه گفت: «اذا غاب سید، قام سید» دشمن آگاه باشد که با شهادت سرداران، قهرمانان و فرماندهان، خللی در مقاومت امت اسلامی در برابر زور و اشغال ایجاد نخواهد شد.
مسعود پزشکیان، رییس جمهور ایران

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn