تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 19:57
30 بازدید
کد خبر : 353100

جانشین پپ گواردیولا در سیتی انتخاب شده است!

جانشین پپ گواردیولا در سیتی انتخاب شده است!

عده‌ای معقد هستند منچسترسیتی ممکن است پس از جدایی پپ گواردیولا، مانند منچستریونایتد پسا فرگوسن، دچار فروپاشی شود. ادرسون با این دیدگاه مخالف است و باور دارد به لطف ساختار موفق سیتیزن‌ها و فعالیت افراد متخصص در این باشگاه، جای خالی گواردیولا پوشش داده خواهد شد. به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ در حقیقت، آن‌ها پیش

عده‌ای معقد هستند منچسترسیتی ممکن است پس از جدایی پپ گواردیولا، مانند منچستریونایتد پسا فرگوسن، دچار فروپاشی شود. ادرسون با این دیدگاه مخالف است و باور دارد به لطف ساختار موفق سیتیزن‌ها و فعالیت افراد متخصص در این باشگاه، جای خالی گواردیولا پوشش داده خواهد شد.

به گزارش «شایانیوز»  به نقل از طرفداری؛ در حقیقت، آن‌ها پیش از گواردیولا نیز در مسیر درستی قرار داشتند و یکی از قدرت‌های فوتبال اروپا به شمار می‌رفتند و حال کافیست این مسیر ادامه داشته باشد. به گزارش تایمز، سنگربان برزیلی در مورد مقایسه منچسترسیتی با منچستریونایتد گفت:

منچسترسیتی یک باشگاه بسیار منظم، با مدیریت عالی، مدیران فوق‌العاده و مدیرعامل بی‌نظیری (فران سوریانو) است. من معتقدم باشگاه از قبل سرمربی آینده خود را در نظر دارد و انتخاب کرده است. روزی که پپ تصمیم به جدایی بگیرد، آن‌ها تلاش خواهند کرد تا همان مسیر را ادامه دهند. البته رفتن گواردیولا یک فقدان بزرگ خواهد بود. ما در مورد بهترین سرمربی دنیا صحبت می‌کنیم، اما من منچسترسیتی را برای این موضوع آماده می‌بینم. 

ادرسون که گفته بود گواردیولا مانع از جدایی او به مقصد فوتبال عربستان شده است، در واکنش به رویکرد سرمربی اسپانیایی افزود: 

پپ راه را به شما نشان می‌دهد، سپس همه چیز به خود شما بستگی دارد که این تئوری را عملی کنید. او مثل GPS تیم ماست: او مسیر را نشان می‌دهد و ما دنبال می‌کنیم. اگر شما زیر نظر پپ پیشرفت نکنید، دلیلش این است که نمی‌خواستید.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn