تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1403 - 22:07
112 بازدید
کد خبر : 353208

در نقد حرف‌های عجیب سهراب بختیاری زاده؛ استقلال روحیه‌اش را به شما باخت، نه شعار هواداران!

در نقد حرف‌های عجیب سهراب بختیاری زاده؛ استقلال روحیه‌اش را به شما باخت، نه شعار هواداران!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، استقلال امشب با نتیجه سه بر صفر مقابل ذوب آهن شکست خورد و باعث شد هواداران عصبانی این تیم، شعارهایی علیه احمد شهریاری و فرشید سمیعی سر دهند. نکته عجیب، صحبت‌های سهراب بختیاری زاده پس از پایان بازی این تیم مقابل ذوب آهن بود. بختیاری زاده بدون

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، استقلال امشب با نتیجه سه بر صفر مقابل ذوب آهن شکست خورد و باعث شد هواداران عصبانی این تیم، شعارهایی علیه احمد شهریاری و فرشید سمیعی سر دهند.

نکته عجیب، صحبت‌های سهراب بختیاری زاده پس از پایان بازی این تیم مقابل ذوب آهن بود. بختیاری زاده بدون اینکه خنده اش بگیرد پس از پایان بازی مدعی شد چون هواداران استقلال، در نیمه دوم به فرشید سمیعی و احمد شهریاری اعتراض کردند و علیه آنها شعار دادند روحیه بازیکنان تیم پایین آمد و باعث شد تیم استقلال شکست بخورد.

اما به نظر می‌رسد کسی که پس از سر دادن شعار علیه شهریاری و سمیعی روحیه اش را از دست داده سهراب بختیاری زاده است. زیرا این بختیاری زاده است که زیر چتر حمایت احمد شهریاری به استقلال آمد و با وجود اینکه هواداران استقلال، اصرار به جذب مربی خارجی داشتند، احمد شهریاری، به ورود بختیاری زاده به این تیم اصرار داشت. سهراب بختیاری زاده اگر روحیه بازیکنان تیم برایش مهم بود نباید کاپیتان و ملی پوش تیمش را با لجبازی احمد شهریاری کنار می‌گذاشت تا سایر بازیکنان به این نتیجه برسند در هیچ مساله ای سرمربی تیمشان از آنها حمایت نخواهد کرد.

آقای بختیاری زاده، بازیکنان تیم، زمانی روحیه شان را باختند که شما حسینی را به تمرین راه ندادی تا اعتماد سایر بازیکنان را نسبت به خودت از بین ببری. بهتر است سهراب بختیاری زاده به جای به دست آوردن دل شهریاری در این شرایط، واقعیت‌ها را بیان کند تا در فضای مجازی و رسانه‌ها مورد تمسخر قرار نگیرد. سهراب امشب فقط نتیجه را نباخت، او با این حرف‌ها به تتمه اعتبار خودش نزد هواداران استقلال، چوب حراج زد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn