تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 2:39
29 بازدید
کد خبر : 353396

لحظه شلیک تانک به شهید یحیی السنوار

لحظه شلیک تانک به شهید یحیی السنوار

کدخبر: ۱۲۴۵۶۱ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ ۰۲:۲۱ سیاست یکی از نظامیان رژیم اسرائیل روز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ در منطقه محله تل سلطان رفح تعدادی فلسطینی را شناسایی کرد. سربازان رژیم اسرائیل جست و جوهایی را آغاز کردند و در طی آن با ند رمزنده درگیر شدند که به سمت آنها شلیک کردند و نارنجک پرتاب

یکی از نظامیان رژیم اسرائیل روز چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ در منطقه محله تل سلطان رفح تعدادی فلسطینی را شناسایی کرد. سربازان رژیم اسرائیل جست و جوهایی را آغاز کردند و در طی آن با ند رمزنده درگیر شدند که به سمت آنها شلیک کردند و نارنجک پرتاب کردند. رزمندگان در دو ساختمان مجاور تقسیم شدند و سنگر گرفتند.


سربازان رژیم صهیونیستی بدون آگاهی از آنکه یکی از این رزمندگان شهید یحیی السنوار است، ساختمان را محاصره کردند و پس از ارسال پهپاد شناسایی، ساختمان را با دو تانک مرکاوا به گلوله بستند و بدین ترتیب رئیس دفتر سیاسی حماس را به شهادت رساندند. آنها متوجه پیکر یحیی سنوار نشده بودند، چرا که زیر آوار قرار گرفته بود و روز پنجشنبه در بازگشت به این ساختمان پیکر این شهید را کشف کردند. ویدیویی که منابع خبری رژیم صهیونیستی منتشر کردند و لحظه شلیک تانک‌های مرکاوا به محل استقرار شهید یحیی سنوار و شهادتش را نشان می‌دهد، می‌بینید.

 





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn