تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 11:29
27 بازدید
کد خبر : 353750

واریز حقوق فرهنگیان/ اطلاعات مهم برای شاغلان آموزش و پرورش

واریز حقوق فرهنگیان/ اطلاعات مهم برای شاغلان آموزش و پرورش

بازدید:۲۱۵ صد آنلاین | با نزدیک شدن به روزهای پایانی مهرماه، آموزش و پرورش زمان واریز حقوق فرهنگیان برای این ماه را اعلام کرد. به گزارش صد آنلاین،  حقوق مهرماه کارکنان و شاغلان آموزش و پرورش از عصر روز دوشنبه، سی‌ام مهر به حساب‌های مربوطه واریز خواهد شد. به طور معمول، حقوق فرهنگیان در روزهای

واریز حقوق فرهنگیان/ اطلاعات مهم برای شاغلان آموزش و پرورش

بازدید:۲۱۵

صد آنلاین | با نزدیک شدن به روزهای پایانی مهرماه، آموزش و پرورش زمان واریز حقوق فرهنگیان برای این ماه را اعلام کرد.

به گزارش صد آنلاین،  حقوق مهرماه کارکنان و شاغلان آموزش و پرورش از عصر روز دوشنبه، سی‌ام مهر به حساب‌های مربوطه واریز خواهد شد. به طور معمول، حقوق فرهنگیان در روزهای آخر هر ماه پرداخت می‌شود. واریز حقوق مهر ۱۴۰۳ معلمان در تاریخ ۳۰ مهر ۱۴۰۳ از ساعت ۸ صبح تا ۱۴ بعدازظهر انجام خواهد شد.

 

 

فرهنگیان عزیز در سراسر کشور می‌توانند برای مشاهده فیش حقوقی خود در زمان‌های ذکر شده به سایت فیش حقوقی فرهنگیان به نشانی My.Medu.Ir مراجعه نمایند.

 

 

همچنین، پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته آغاز شده است. گزارش‌هایی از واریز پاداش پایان خدمت در برخی مناطق به گوش می‌رسد. به نظر می‌رسد که بخشی از این پاداش‌ها مربوط به سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ در حال پرداخت است و بازنشستگان امیدوارند که تا پایان مهر، تمامی معوقات مزدی آنان تسویه شود.

 

 

جعفر امیرآبادی‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد که وام ازدواج آخرین بازنشستگان مشمول که ثبت‌نام خود را در سال گذشته یا اوایل امسال تکمیل کرده‌اند، پرداخت شده است. به گفته وی، هیچ بازنشسته مشمولی در سنوات گذشته وجود ندارد که وام ازدواج فرزند خود را دریافت نکرده باشد.

 

 

امیرآبادی‌زاده همچنین از پرداخت همزمان تسهیلات سمپاد یا تسهیلات حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی فرزندان بازنشستگان خبر داد و گفت که این تسهیلات برای مقاطع ارشد و دکترا پرداخت شده است.

 

 

از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد ۳۲۷۶۲۶ فقره وام پرداخت شده است.

جزئیات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان:

  • مبلغ وام: ۳۵ میلیون تومان
  • مدت زمان بازپرداخت: ۳۶ ماه
  • نرخ کارمزد: ۴ درصد

 

 

شایان ذکر است که این اولین بار نیست که دولت به حمایت از جوانان و پرداخت وام ازدواج پرداخته است. ماه گذشته نیز به بیش از ۴۷۰۰ نفر از بازنشستگان کشوری وام ازدواج فرزندان آن‌ها پرداخت شده است. این اقدامات نشان‌دهنده توجه دولت به نیازهای جوانان و تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی آن‌هاست.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn