تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 12:47
35 بازدید
کد خبر : 353823

سرانجام یک خبر خوب برای هواداران استقلال

سرانجام یک خبر خوب برای هواداران استقلال

استقلال شب گذشته (جمعه) در هفته هشتم لیگ برتر ایران به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و در پایان با نتیجه عجیب ۳ بر صفر تن به شکست داد. نتیجه‌ای که باعث شد آبی‌پوشان بیشتر از گذشته وارد بحران شوند و شرایط شان در آستانه دیدار حساس مقابل النصر عربستان در لیگ نخبگان آسیا بدتر از

استقلال شب گذشته (جمعه) در هفته هشتم لیگ برتر ایران به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت و در پایان با نتیجه عجیب ۳ بر صفر تن به شکست داد. نتیجه‌ای که باعث شد آبی‌پوشان بیشتر از گذشته وارد بحران شوند و شرایط شان در آستانه دیدار حساس مقابل النصر عربستان در لیگ نخبگان آسیا بدتر از قبل شود.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از فرارو؛  استقلال در بازی دیروز چند غایب هم داشت و نفراتی، چون سیدحسین حسین، ایمان سلیمی، روزبه چشمی و ابوالفضل جلالی نتوانستند در این بازی به میدان بروند.

بازگشت مدافع ملی‌پوش در آستانه بازی با النصر

ابوالفضل جلالی که فصل گذشته یکی از بهترین نفرات استقلال بود و این فصل هم در دیدار‌هایی که به میدان رفته نمایش بدی نداشته، یکی از مصدومان استقلال در بازی دیروز بود که به‌دلیل آسیب‌دیدگی در اردوی تیم ملی، شانس حضور بازی را از دست داد.

گفته می‌شود مشکل مصدومیت جلالی در آستانه دیدار با النصر حل شده و این بازیکن مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در این مسابقه حساس نخواهد داشت. استقلال به جز جلالی، در سمت چپ میلاد زکی‌پور را هم در اختیار دارد و باید کادر فنی در بازی حساس این هفته کدام بازیکن را در ترکیب اصلی قرار می‌دهد.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn