تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 14:16
11 بازدید
کد خبر : 353908

هجوم چمران لارستان به سوی یک قهرمانی دیگر | افرا ورزش

هجوم چمران لارستان به سوی یک قهرمانی دیگر | افرا ورزش

به گزارش افرا ورزش، هفته چهارم لیگ برتر هندبال زنان جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برگزار شد و شهید چمران لارستان برنده مهم‌ترین مسابقه هفته چهارم بود. در نبرد دو تیم بدون شکست لیگ، این تیم چمران لارستان بود که ۲۴ بر ۱۸ برابر نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید تا با ۴ برد از

به گزارش افرا ورزش، هفته چهارم لیگ برتر هندبال زنان جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ برگزار شد و شهید چمران لارستان برنده مهم‌ترین مسابقه هفته چهارم بود.

در نبرد دو تیم بدون شکست لیگ، این تیم چمران لارستان بود که ۲۴ بر ۱۸ برابر نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید تا با ۴ برد از ۴ مسابقه به تنهایی صدرنشین لیگ شود.

شهید چمران لارستان قهرمان گذشته هندبال ایران است اما افسردگی پس از قهرمانی در ورزش زنان، گریبان این تیم هندبالی را هم گرفت و چمران را مدتی از سطح اول هندبال دختران ایران دور کرد.

اکنون با پایان این دوره افسردگی، لارستان دلتنگ جام و حال و هوای قهرمانی است و تیمی برای تاج گذاری دوباره در لیگ مهیا کرده است. تیمی که رویای قهرمانی بدون شکست را در سر می‌پروراند.

آن‌ها ابزار لازم برای این موفقیت را دارند

سنگ آهن بافق، بی‌شباهت به گذشته

سنگ آهن بافق مدافع عنوان قهرمانی پس از دو شکست شوک‌آور سرانجام در هفته چهارم رنگ پیروزی را دید و ۳۸ بر ۱۹ نامی نو اصفهان را شکست داد.

این برد، هم نخستین دو امتیاز را به حساب قهرمان واریز کرد و هم ننگ تفاضل منفی را از روی پیشانی این تیم برداشت. شاید این پیروزی بتواند اعتماد به نفس تیم تغییر یافته را بازگرداند.

سپاهان و اولین پیروزی

سپاهان هم پس از دو بازی و بدون پیروزی، سرانجام اولین برد را دشت کرد. بازی برابر غدیر ملایر برای آن‌ها چالش بزرگی نبود و پیروزی ۳۸ بر ۲۰ نتیجه‌ای معقول برای سپاهان بود.

سپاهان با پیروزی در بازی معوقه خود می‌تواند به جمع بالانشینان بازگردد. نام طلایی‌پوشان در لیگ هندبال با موفقیت گره خورده اما قدرت در لیگ هندبال در حال دست به دست شدن است.

دومین پیروزی رایزکو

رایزکو، تیمی با پسوند تهران اما چسبیده به کرج و میزبان در ملارد، این هفته در مسابقه برابر زاگرس جنوبی کازرون ۴۰ بر ۲۶ به پیروزی رسید.

این برد، رایزکو را به رده سوم جدول کشاند گرچه این جایگاه متزلزل به نظر می‌رسد. ترکیب باتجربه‌ها و جوان‌ها در رایزکو، ترکیبی معقول است اما در مورد این که آن‌ها می‌توانند برای قهرمانی بجنگند تردید جدی وجود دارد.

از ویژگی‌های لیگ برتر هندبال زنان ۱۴۰۳ این است که هیچ تیمی آن‌قدرها هم کامل نیست. این یعنی هر تیم، شکنندگی‌های خاص خود را دارد و همین، لیگ را جذاب خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://afravarzesh.ir/?p=98748

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn