تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 15:05
21 بازدید
کد خبر : 353955

جیمی جامپ کردستانی به خاطر رونالدو بازداشت شد!

جیمی جامپ کردستانی به خاطر رونالدو بازداشت شد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : هواداری که در جریان بازی پرتغال و اسکاتلند در لیگ ملت‌های اروپا وارد زمین شد، گفت که «مثل یک عاشق» به سمت کریستیانو رونالدو دویده است. او این لحظه را فرصتی بی‌نظیر توصیف کرد و افزود که حتی یک شب بازداشت شدن نیز او را از علاقه‌اش به رونالدو

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

هواداری که در جریان بازی پرتغال و اسکاتلند در لیگ ملت‌های اروپا وارد زمین شد، گفت که «مثل یک عاشق» به سمت کریستیانو رونالدو دویده است. او این لحظه را فرصتی بی‌نظیر توصیف کرد و افزود که حتی یک شب بازداشت شدن نیز او را از علاقه‌اش به رونالدو پشیمان نکرده و همچنان باور دارد که اگر لازم باشد، «صد هزار بار دیگر» هم این کار را انجام خواهد داد.

وقتی رونالدو در ورزشگاه همپدن پارک حاضر شد، هاودین عزت که در سال ۲۰۲۱ از کردستان به اسکاتلند مهاجرت کرده، تصمیم گرفت از این فرصت طلایی و بی‌نظیر استفاده کند. هرچند عبور از موانع تبلیغاتی و ورود به زمین ممنوع بود، عزت در دقایق پایانی بازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید، به سمت رونالدو دوید.

او در مصاحبه‌ای با نشریه سان اسکاتلند گفت: «تمام عمرم منتظر این لحظه بودم. بالاخره اتفاق افتاد، هرچند دقیقاً آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. شاید برای خیلی‌ها موضوع مهمی نباشد، اما برای من یک شب تاریخی بود. وقتی شنیدم اسکاتلند قرار است در لیگ ملت‌ها با پرتغال بازی کند می‌دانستم رونالدو به اسکاتلند خواهد آمد. از همان موقع تصمیم گرفتم وارد زمین شوم. حتی از خودم نپرسیدم که اگر این کار را انجام بدهم چه اتفاقی می‌افتد.»

عزت درباره لحظه دویدنش به سمت رونالدو افزود: «در نیمه دوم و حدود دقیقه ۸۰ به خودم گفتم وقتشه. از مانع پریدم و مثل یک عاشق به سمت رونالدو دویدم. واقعا آرزویم بود، اما متأسفانه شب رونالدو نبود. می‌خواستم او را در آغوش بگیرم و با او عکس بگیرم. اما نتوانستم هیچ‌کدام از این کارها را انجام دهم. هدف اصلی من صحبت کردن با او بود. وقتی به سمت او دویدم به اسپانیایی به او می‌گفتم تو بهترین بازیکن جهان هستی.»

عزت با این کار مجبور شد یک شب را در بازداشتگاه اسکاتلند بگذراند، اما اصلا از این اتفاق پشیمان نیست و همچنان منتظر فرصتی برای گرفتن سلفی با قهرمانش است. او افزود: «ارزشش را داشت، اما فکر می‌کنم دیگر اجازه ورود به ورزشگاه همپدن را ندارم. هنوز باورم نمی‌شود. اگر لازم باشد صد هزار بار دیگر هم این کار را انجام می‌دهم. امیدوارم یک روز رونالدو را ملاقات کنم.»

رونالدو که اکنون ۳۹ ساله است و برای باشگاه النصر عربستان بازی می‌کند، ممکن است دیگر در اسکاتلند بازی نداشته باشد. با این حال، او هنوز قصد بازنشستگی ندارد و تصمیم دارد تا پیش از آویختن کفش‌هایش به رکورد ۱۰۰۰ گل در دوران حرفه‌ای خود برسد.

بیشتر بخوانید: واکنش‌های تند علیه رونالدو؛ او باعث عقب‌ماندگی پرتغال است!/ جام‌جهانی ۲۰۲۶ را فراموش کن!

جیمی جامپ کردستانی به خاطر رونالدو بازداشت شد!/ مثل یک عاشق به سمتش دویدم +عکس

 

 

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn