تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 16:37
8 بازدید
کد خبر : 354049

اصلاحات ۸گانه برای حضور پررنگ بخش خصوصی در جهش تولید

اصلاحات ۸گانه برای حضور پررنگ بخش خصوصی در جهش تولید

سعید سیفی، کارشناس مسائل صنعتی و کسب‌وکار در فرهیختگان نوشت: چند وقت پیش رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه در جلسه همفکری  با فعالان اقتصادی با اشاره به تنگناهای نقدینگی تولیدکنندگان، گفت سازمان برنامه‌وبودجه این چالش‌ها را به رسمیت شناخته و می‌خواهد با همراهی بخش خصوصی آنها را حل کند. برهمین اساس، این یادداشت در هشت بخش به بررسی

سعید سیفی، کارشناس مسائل صنعتی و کسب‌وکار در فرهیختگان نوشت: چند وقت پیش رئیس سازمان برنامه‌و‌بودجه در جلسه همفکری  با فعالان اقتصادی با اشاره به تنگناهای نقدینگی تولیدکنندگان، گفت سازمان برنامه‌وبودجه این چالش‌ها را به رسمیت شناخته و می‌خواهد با همراهی بخش خصوصی آنها را حل کند.

برهمین اساس، این یادداشت در هشت بخش به بررسی چالش‌های و موانع حضور پرقدرت  بخش خصوصی در اقتصاد ایران و همچنین راهکارهای برون‌رفت از وضعیت فعلی به شرح زیر ارائه می‌دهد. 

 بخش اول؛ نقش دولت در اقتصاد ایران، بخش دوم؛ مهم‌ترین چالش‌های پیش روی بخش خصوصی، بخش سوم: راهکارهای عملیاتی برای تقویت بخش خصوصی و رفع چالش‌ نقدینگی،  بخش چهارم؛ راهکارهای اصلاح و تقویت محیط و قوانین کسب‌وکار، بخش پنجم؛ راهکارهای آموزشی و مدیریتی برای تقویت بخش خصوصی، بخش ششم؛ بسترسازی برای حضور در بازارهای بین‌المللی، بخش هفتم؛ ضرورت افزایش شفافیت و درنهایت، بخش هشتم؛ ضرورت تقویت همکاری دولت و بخش خصوصی.

متن کامل این یادداشت را در روزنامه فرهیختگان بخوانید

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn