تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 16:45
9 بازدید
کد خبر : 354056

واکنش صریح حسین کروبی به اظهارات بادامچیان درباره رفع حصر

واکنش صریح حسین کروبی به اظهارات بادامچیان درباره رفع حصر

به گزارش منیبان، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگویی که با «خبرآنلاین» داشته است، در خصوص مسئله حصر آقایان میرحسین موسوی، مهدی کروبی و خانم زهرا رهنورد، مدعی پایان این محدودیت‌ها شده و گفت: «الان این‌ها حصـر نیستند. این‌ها را می‌روند می بینند، همه کار می‌کنند. یک دلیل حصر این است که این احتمال داده


به گزارش منیبان، اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگویی که با «خبرآنلاین» داشته است، در خصوص مسئله حصر آقایان میرحسین موسوی، مهدی کروبی و خانم زهرا رهنورد، مدعی پایان این محدودیت‌ها شده و گفت: «الان این‌ها حصـر نیستند. این‌ها را می‌روند می بینند، همه کار می‌کنند. یک دلیل حصر این است که این احتمال داده می‌شد دیگران این‌ها را به قتل برسانند و به پای جمهوری اسلامی بگذارند. حصراین‌ها دیگر تمام شده. آن‌ها دیگر مدت‌هاست که در حصر نیستند».

وی در ادامه نیز، اظهار داشته است: «اشتباه این‌ها این است که به جای اینکه بگذارند این‌ها در این آخر دوران زندگی که  سن رفته بالا ( انشاءلله خداوند عمرشان را طولانی بگرداند، من دنبال فوت کسی نیستم ) بگذارند این‌ها کمی آرام زندگی کنند و بعد هم با آرامش از دنیا بروند مثل آقای مهندس بازرگان.»

حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی در گفتگویی با امتداد، ضمن تکذیب اظهارات دبیرکل حزب موتلفه، تاکید داشت: من به جد این اظهارات خلاف واقع را تکذیب می‌کنم. هیچ اتمام حصری صورت نگرفته و حصر، هم درباره مهندس موسوی و هم درباره آقای کروبی همچنان ادامه دارد. 


منبع خبر

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn