تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 17:33
7 بازدید
کد خبر : 354106

تغییر موضع سوارس درباره آینده‌اش؛ یک سال دیگر می‌مانم

تغییر موضع سوارس درباره آینده‌اش؛ یک سال دیگر می‌مانم

به گزارش روزپلاس، قرارداد لوئیس سوارس با تیم فوتبال اینتر میامی دارای بندی است که به باشگاه آمریکایی اجازه می‌دهد ستاره اروگوئه‌ای را برای ۱۲ ماه دیگر در میامی نگه دارد. تا پیش از این تصور می‌شد که خود بازیکن تمایلی به فعال شدن این بند ندارد و در واقع به صورت غیرمستقیم نیز به این

تغییر موضع سوارس درباره آینده‌اش؛ یک سال دیگر می‌مانم

به گزارش روزپلاس، قرارداد لوئیس سوارس با تیم فوتبال اینتر میامی دارای بندی است که به باشگاه آمریکایی اجازه می‌دهد ستاره اروگوئه‌ای را برای ۱۲ ماه دیگر در میامی نگه دارد. تا پیش از این تصور می‌شد که خود بازیکن تمایلی به فعال شدن این بند ندارد و در واقع به صورت غیرمستقیم نیز به این موضوع اشاره کرده بود اما اکنون به نظر می‌رسد که موضع او تغییر کرده است و قصد دارد حداقل یک سال دیگر به بازی در کنار لیونل مسی و دیگر هم‌تیمی‌های سابقش در بارسلونا ادامه دهد.

این‌طور که پیداست عملکرد خوب اینترمیامی در مرحله گروهی این فصل MLS و راهیابی آن به دور پلی‌آف بازی‌ها که در ماه‌های پایانی سال جاری برگزار می‌شود، سوارس را مجاب کرده که از بند موجود در قراردادش استفاده کند

سوارس: اینترمیامی آخرین تیم دوران بازیگری من خواهد بود

نشریه ‌آ اس اسپانیا به نقل از سوارس نوشته است: می‌دانم که وکیلم در حال گفت‌و‌گو با باشگاه است اما من با آرامش خاطر کامل فصل را به پایان می‌رسانم. تصمیم‌گیری با باشگاه است اما من از طرف خودم می‌گویم خوشحال می‌شوم که بمانم.

گفته می‌شود که باشگاه اینترمیامی نیز به تمدید یکساله قرارداد سوارس راغب است به خصوص که روند گلزنی او نیز قابل قبول بوده است. سوارس از ابتدای سال ۲۰۲۴ در تمام رقابت‌ها ۲۲ گل به ثمر رسانده است.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn