تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 19:14
27 بازدید
کد خبر : 354205

همیشه یک چیز را به بازیکنان پرسپولیس می‌گویم!/ اگر معروف و مشهور شدم به این دلیل بوده است

همیشه یک چیز را به بازیکنان پرسپولیس می‌گویم!/ اگر معروف و مشهور شدم به این دلیل بوده است

تیم پرسپولیس دو روز دیگر یعنی ۳۰ آبان ماه باید در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد برود و سرخ‌ها که تا اینجا یک شکست مقابل الاهلی عربستان و یک تساوی براب پاختاکور ازبکستان در کارنامه ذخیره کرده‌اند برای بهبود شرایط خود جدول این مسابقات نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارند. مربی

تیم پرسپولیس دو روز دیگر یعنی ۳۰ آبان ماه باید در رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد برود و سرخ‌ها که تا اینجا یک شکست مقابل الاهلی عربستان و یک تساوی براب پاختاکور ازبکستان در کارنامه ذخیره کرده‌اند برای بهبود شرایط خود جدول این مسابقات نیاز مبرم به پیروزی در این بازی دارند. مربی محبوب پرسپولیس نیز به این موضوع اشاره کرده است. 

به گزارش آفتاب نو، گزیده صحبت‌های کریم باقری درباره دوران غیبتش و شرایط پرسپولیس با ورزش سه را در ادامه بخوانید:

  • {بازی با السد} این مسابقه، بازی لحظه‌هاست. السد تیم خوبی است ولی ما هم پرسپولیس هستیم. تیم و بازیکنان ما تجربه خوبی از حضور در رقابت‌های متعدد آسیایی دارند. بازیکنان خوب و باتجربه‌ای داریم. من فکر می‌کنم بازی خوبی اتفاق می‌افتد و به دنبال سه امتیاز هستیم و باید شرایط را تغییر دهیم. در بازی اول کیفیت خیلی بالایی از تیم دیدیم، ولی متاسفانه منجر به کسب امتیاز نشد. در بازی دوم آن طور که باید نبودیم ولی امتیاز گرفتیم.
  • {خاطره از سال‌های حضور در لیگ قطر} همان اوایل کارم در فوتبال قطر، جام باشگاه‌های عرب برگزار شد و السد هم از قطر در مسابقات بود. ما قهرمان شدیم و من بهترین بازیکن جام باشگاه‌های عرب شدم. امیر کنونی قطر در آن زمان جایزه بهترین بازیکن را به من دادند البته در آن زمان، پدرشان امیر قطر بود. شب و خاطره خوبی بود.
  • {درک تماشاگران از فوتبال} پرسپولیس نشان داده است این ذهنیت برنده شدن، خوب بازی کردن و قهرمان شدن در آن جا افتاده است. بازیکنان اینجا می‌دانند باید چند برابر انرژی و توان بگذارند. من همیشه اعتقاد داشته و دارم. هواداری که آن بالا می‌نشیند خیلی خوب درک می‌کند و می‌فهمد که بازیکن نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد یا نه. بر فرض مثال اگر یک بار هم قهرمان نشوید باز هم از شما حمایت می‌کند. سال اول برانکو همین اتفاق افتاد. من همیشه به بازیکنان می‌گویم شما فقط نهایت تلاش خودتان را بکنید و تماشاگر این را می‌فهمد.
  • {حمایت هواداران پرسپولیس} من هر چه در این فوتبال به دست آوردم، صدقه سر هوادار بوده است. اگر معروف و مشهور شدم همه را مدیون هواداران و تماشاگران هستم. من به سهم خودم از آن‌ها تشکر می‌کنم. در این چند سال که در پرسپولیس بودم همیشه از من حمایت کردند. دست تک تک هواداران را می‌فشارم. هر چه داریم از مردم داریم و امیدوارم تمام تلاش خود را بکنیم که این هواداران خوشحال باشند. امیدوارم باز هم اتفاقات خوب رقم بخورد و دوست داریم هواداران همیشه کنار ما باشند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn