تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 19:58
49 بازدید
کد خبر : 354247

علیرضا بیرانوند ۲ میلیارد تومان جریمه شد

علیرضا بیرانوند ۲ میلیارد تومان جریمه شد

فرهیختگان: با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند به دلیل اتهام رشوه به مدیران باشگاه پرسپولیس یک جلسه از همراهی تراکتور محروم و دو میلیارد تومان جریمه شد! بیرانوند در صورتیکه طی یک هفته آینده در رسانه ها از مدیران پرسپولیس عذرخواهی کند محرومیت او تا پایان فصل تعلیق خواهد شد. کمیته انضباطی که به‌دلیل

فرهیختگان: با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علیرضا بیرانوند به دلیل اتهام رشوه به مدیران باشگاه پرسپولیس یک جلسه از همراهی تراکتور محروم و دو میلیارد تومان جریمه شد! بیرانوند در صورتیکه طی یک هفته آینده در رسانه ها از مدیران پرسپولیس عذرخواهی کند محرومیت او تا پایان فصل تعلیق خواهد شد.

کمیته انضباطی که به‌دلیل بیان مطالبی غیرواقع علیه علیرضا بیرانوند  برای پروندۀ پرداخت رشوه و مهم‌ترین ادعای چندسال اخیر فوتبال ایران، فقط یک جلسه محرومیت و ۲ میلیارد تومان جریمه نقدی حکم صادر کرده است.مشخص است که چنین ادعایی نیازمند پیگیری جدی‌تر از سوی ارکان قضایی فدراسیون فوتبال داشت. با بررسی شفاف تمام ابعاد پرونده که اذهان عمومی هواداران فوتبال را روشن کند. رویکرد جدید ارکان قضایی فدراسیون کمکی به اجرای قانون در فوتبال ایران نمی‌کند و بیشتر شبیه ماست‌مالی و ماله‌کشی است. با این وضعیت به آینده فوتبال هم نمی‌توان چندان امیدوار بود. چون که انجام هر فعل و گفتن از نبایدی آزاد می‌شود.

جریمه دو میلیاردی و محرومیت سه ماهه برای مدیرعامل پرسپولیس 

با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، رضا درویش به دلیل نقض دستورالعمل ناظر بر مصاحبه‌ها و توهین و نشر اکاذیب از طریق انجام مصاحبه‌ها و بیان مطالبی علیه مقامات رسمی به پرداخت مبلغ دو میلیارد تومان جریمه و سه ماه محرومیت از حضور در استادیوم‌ها محکوم شد.

 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn