تاریخ انتشار : شنبه 28 مهر 1403 - 20:17
7 بازدید
کد خبر : 354264

ثبت‌نام نقدی کشنده تک‌محور FAW J6P-460

ثبت‌نام نقدی کشنده تک‌محور FAW J6P-460

سیبا موتور در بخش‌نامه جدید از آغاز ثبت‌نام کشنده تک محور فاو J6 از ابتدای آبان ماه خبر داد. به گزارش پدال نیوز؛  شرکت سیبا موتور طرح ثبت‌نام نقدی کشنده تک محور  فاو J6 را از طریق عاملیت‌های مجاز این شرکت از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه یک آبان کلید می‌زند که این طرح تا

سیبا موتور در بخش‌نامه جدید از آغاز ثبت‌نام کشنده تک محور فاو J6 از ابتدای آبان ماه خبر داد.

به گزارش پدال نیوز؛  شرکت سیبا موتور طرح ثبت‌نام نقدی کشنده تک محور  فاو J6 را از طریق عاملیت‌های مجاز این شرکت از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه یک آبان کلید می‌زند که این طرح تا روز یکشنبه ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
کشنده تک محور سیبا موتور در این طرح، با مدل ۱۴۰۳ و رنگ سفید در هفته دوم دی ماه سال جاری تحویل خریداران می‌شود و جریمه تاخیر ۲.۵ درصدی نیز به خریداران تعلق می‌گیرد.
کشنده تک محور  فاو J6 با قیمت ۴ میلیارد و ۳۹۲ میلیون تومان عرضه می‌شود که با احتساب هزینه‌های جانبی و مالیات به ۴ میلیارد و ۸۶۰ میلیون و ۵۹۱ هزار تومان افزایش می‌یابد.
جزئیات خرید هم‌زمان بیمه بدنه کشنده تک‌محور  FAW J6P – 460
سیبا موتور در طرح فروش کشنده تک‌محور  فاو J6 امکان خرید هم‌زمان بیمه بدنه در دو مدل پایه و پوشش کامل را فراهم کرده است. بیمه بدنه پایه عادی یکساله که برای کشنده فاو J6 مبلغ ۳۱ میلیون و ۴۹۸ هزار و تومان و با پوشش کامل به قیمت ۷۱ میلیون و ۹۹۷ هزار تومان تعیین شده است، تعهداتی نظیر حادثه، سرقت کلی، آتش‌سوزی، صاعقه، انفجار و تشویقی تعهد حذف استهلاک خودرو به صورت رایگان … از سوی شرکت بیمه‌گذار تضمین شده است.
در نسخه پوشش کامل نیز تعهداتی مانند حذف فرانشیز، نوسانات قیمت تا سقف ۵۰ درصد ارزش قیمت خودرو، شکست شیشه، سرقت درجا قطعات تا سقف ۵۰ میلیون تومان، پوشش بلایای طبیعی، تعهد مواد شیمیایی و اسیدی و هزینه رفت و آمد قید شده است.
مشخصات فنی کشنده تک محور  FAW J6P – 460
کامیون فاو با موتور قدرتمند از برند WUXI Diesel Engine Works و حجم موتور ۱۱۰۵۰ سی‌سی، یک ساختار مقاوم و قابل‌اعتماد را تضمین می‌کند. این کشنده دارای موتور ۶ سیلندر خطی و تکنولوژی تزریق مستقیم همراه با توربو شارژ و اینتر کولر، به شما توانایی عملکرد بی‌نظیری را ارائه می‌دهد. کشنده فاو تک محور ۴۶۰ با حداکثر قدرت ۴۶۰ اسب بخار در ۱۹۰۰ دور در دقیقه و حداکثر گشتاور ۲۲۰۰ نیوتن متر، قدرتی استوار را در اختیار شما قرار می‌دهد و آماده انجام ماموریت‌های سنگین و پیچیده است.
این کشنده دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ و سیستم کاهنده آلایندگی کاتالیست هوشمند (SCR) بوده که علاوه بر افزایش کارایی اقتصادی، به حفظ محیط‌زیست نیز متعهد است. در بخش سیستم سوخت‌رسانی، کشنده تک محور فاو ۴۶۰ به‌وسیله انژکتور – کانال مشترک از بوش آلمان تأمین می‌شود که اطمینان از بهره‌وری و کارایی بیشتر سوخت را فراهم می‌آورد.
متقاضیان می‌توانند برای خرید کشنده فاو به عاملیت‌های مجاز سیبا موتور در سراسر کشور  مراجعه کنند.

همچنین برای دریافت اطلاعات و مشخصات فنی این محصول می توانند به وبسایت گروه بهمن به آدرس www.bahman.ir مراجعه کنند.

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn