تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 9:45
14 بازدید
کد خبر : 354840

استقلال غرق در کابوس آمار؛ آیا آن فصل دراماتیک دوباره تکرار می‌شود؟

استقلال غرق در کابوس آمار؛ آیا آن فصل دراماتیک دوباره تکرار می‌شود؟

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو؛ استقلال روزهای بدی را پشت سر می گذراند. از هفته سوم و بعد از شکست ناباورانه مقابل استقلال خوزستان تیره روزی های این تیم شروع شد. بعد از این بازی هم شکست مقابل پرسپولیس تیر خلاصی شد بر پیکر جواد نکونام و عصبانیت شدید هواداران استقلال که

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو؛ استقلال روزهای بدی را پشت سر می گذراند. از هفته سوم و بعد از شکست ناباورانه مقابل استقلال خوزستان تیره روزی های این تیم شروع شد. بعد از این بازی هم شکست مقابل پرسپولیس تیر خلاصی شد بر پیکر جواد نکونام و عصبانیت شدید هواداران استقلال که در نهایت هم باخت در قطر به السد پایانی شد بر دوران نکونام در این تیم. انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت شوک موقتی هم شد برای استقلال در بازی با هوادار ولی اتفاقات عجیب در اصفهان و باخت ناباورانه مقابل ذوب آهن انگار که آخرین امید آبی ها برای سرانجامی خوش در لیگ امسال را ناامید کرد. با وجود انتخاب پیتسو موسیمانه به عنوان سرمربی هم استقلالی ها امید زیادی به موفقیت در لیگ امسال ندارند اما آمار نشان می دهد احتمال پایان خوب برای این تیم در لیگ امسال وجود دارد.

در آرزوی تکرار تاریخ

استقلال در ۷ دیدار خود در لیگ برتر ۳ شکست، دو برد و دو تساوی داشته و در رده یازدهم قرار دارد. نکته ناامید کننده برای استقلال نداشتن کلین شیت و دریافت گل در تمام بازی ها بوده است. این شرایط درحالی برای استقلال رخ داده که این تیم در سه فصل اخیر ۱۵، ۲۲ و ۱۰ گل دریافت کرده بود که قهرمانی بدون شکست این تیم با فرهاد مجیدی با آمار فوق العاده ۱۰ گل دریافتی بوده اما آبی ها در ۷ بازی امسال تا به اینجای کار ۱۱ گل خورده است. البته شروع بد امسال استقلال تنها شروع بد آبی ها نبوده است. بدترین عملکرد استقلال پس از ۷ بازی به لیگ هفدهم برمی ‌گردد که در این تعداد بازی تنها ۵ امتیاز کسب کرد. شرایط این دو فصل استقلال تا حد زیادی شبیه هم است. استقلال در آن دوره مانند این فصل در شروع لیگ سرمربی فصل قبل خود را حفظ کرد ولی در همان ابتدای فصل مجبور به تغییر در کادر فنی شد. حضور وینفرد شفر در استقلال، شوک مثبتی در این تیم ایجاد کرد ولی استقلال امتیازهای زیادی را در شروع لیگ از دست داد و آن قدر در کورس عقب مانده بود که دیگر نتوانست به پرسپولیس برسد.

استقلال در لیگ شانزدهم هم در ۷ بازی نخست ۷ امتیاز به‌دست آورد که دومین شروع ضعیف استقلال به‌شمار می‌رود. آبی‌پوشان در لیگ هشتم مشابه این فصل پس از ۷ بازی ۸ امتیاز داشت. این تیم در مقطعی از فصل با یک بازی کمتر در رده هفدهم جدول هجده تیمی آن فصل بود که بدترین رتبه تاریخ این تیم در ادوار لیگ است. استقلال در ادامه فصل احیا شد و توانست به یکی از دراماتیک‌ترین قهرمانی‌های تاریخ خود دست پیدا کند. البته که همه اینها در دنیای آمار است و برای اینکه ببینیم آیا استقلال در ادامه فصل احیا می شود یا نه باید تا چند هفته دیگر صبر کنیم و ببینیم آیا خاطرات خوش برای آبی ها تکرار می شود یا نه.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn