تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 13:30
17 بازدید
کد خبر : 355050

توفیق اجباری برای پرسپولیس!

توفیق اجباری برای پرسپولیس!

به گزارش آفتاب نو، یکی از بزرگترین مشکلات تیم های ایرانی به خصوص پرسپولیس و استقلال نداشتن یک استادیوم استاندارد و مناسب برای بازی کردن است. پرسپولیس به عنوان تیمی که روی زمین بازی می کند، کار سختی در زمین های بی کیفیت شهر قدس و تختی دارد و همین موضوع صدای بازیکنان این تیم

به گزارش آفتاب نو، یکی از بزرگترین مشکلات تیم های ایرانی به خصوص پرسپولیس و استقلال نداشتن یک استادیوم استاندارد و مناسب برای بازی کردن است. پرسپولیس به عنوان تیمی که روی زمین بازی می کند، کار سختی در زمین های بی کیفیت شهر قدس و تختی دارد و همین موضوع صدای بازیکنان این تیم را هم درآورده است.

بدون شک چشم‌نوازترین بازی فصل پرسپولیس در روزی رقم خورد که سرخپوشان در ورزشگاه شاهزاده فیصل عبدالله جده به مصاف الاهلی رفتند و علی‌رغم شکست در آن بازی، توانایی خود را در چمن هموار و باکیفیت جده نشان دادند و این موضوع باعث شد هواداران پرسپولیس به گاریدو خرده‌ای بابت شکست نگیرند.

هرچند بازی در تهران و حضور هواداران یک امتیاز مثبت برای پرسپولیس به حساب می آید، ولی بازی در کشور ثالث و بازی کردن روی چمن های باکیفیت دبی یا دوحه یک توفیق اجباری برای تیمی مثل پرسپولیس خواهد بود و این تیم می تواند کیفیت فنی خود را در این زمین ها نشان دهد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn