تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 18:33
11 بازدید
کد خبر : 355346

امید عالیشاه به دنبال دومین گل آسیایی

امید عالیشاه به دنبال دومین گل آسیایی

به گزارش آفتاب نو، امید عالیشاه با سابقه ای بیش از ۱۰ سال حضور در پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی از نظر گلزنی آمار خوبی ندارد. عالیشاه که تا به امروز با انجام ۲۶۶ بازی برای پرسپولیس بعد از علی پروین دومین بازیکن تاریخ این تیم محسوب می‌شود اگرچه در رقابت‌های داخلی آمار خوبی را از

به گزارش آفتاب نو، امید عالیشاه با سابقه ای بیش از ۱۰ سال حضور در پرسپولیس در رقابت‌های آسیایی از نظر گلزنی آمار خوبی ندارد.

عالیشاه که تا به امروز با انجام ۲۶۶ بازی برای پرسپولیس بعد از علی پروین دومین بازیکن تاریخ این تیم محسوب می‌شود اگرچه در رقابت‌های داخلی آمار خوبی را از خود به نمایش گذاشته اما در رقابت‌های آسیایی فقط و فقط یک بار برای پرسپولیس گلزنی کرده است.

او در مهرماه سال گذشته و در بازی با الدحیل موفق شد برای پرسپولیس گلزنی کرده تا اولین و تنها گلش را در رقابت‌های آسیایی به ثمر رسانده باشد.

امید عالیشاه که از سال ۲۰۱۵ در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشت تا بازی با الدحیل موفق به گلزنی نشده بود و در این بازی موفق شد برای اولین بار گلزنی کند.

از این رو او در دیدار با السد، دیگر نماینده فوتبال قطر این فرصت را دارد تا رکورد خود را ارتقا بخشیده و یک بار دیگر برای پرسپولیس گلزنی کند.
 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn