تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1403 - 21:05
15 بازدید
کد خبر : 355491

سرمربیان خارجی استقلال چه کسانی بوده‌اند؟/ موسیمانه، دهمین سکاندار خارجی آبی‌ها

سرمربیان خارجی استقلال چه کسانی بوده‌اند؟/ موسیمانه، دهمین سکاندار خارجی آبی‌ها

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، پیتسو موسیمانه که روز جمعه به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد، دهمین سرمربی خارجی است که تجربه نشستن روی نیمکت این تیم را پیدا می‌کند. پیتسو موسیمانه اگر چه روز جمعه به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد اما قرار است او بعد از بازی با النصر

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، پیتسو موسیمانه که روز جمعه به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب شد، دهمین سرمربی خارجی است که تجربه نشستن روی نیمکت این تیم را پیدا می‌کند.

پیتسو موسیمانه اگر چه روز جمعه به عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد اما قرار است او بعد از بازی با النصر در هفته سوم لیگ نخبگان کارش را شروع کند و در این بازی سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی موقت آبی‌ها را هدایت خواهد کرد.

جالب است بدانید موسیمانه بعد از رایکوف، جکیچ، بونژاک، سوکوموروخوف، بیلفسکی، رولند کخ، وینفرد شفر، آندرئا استراماچونی و ریکاردو ساپینتو دهمین سرمربی خارجی است که روی نیمکت آبی‌ها خواهد نشست.

از بین این نفرات رایکوف با ۱۷۵ بار نشستن روی نیمکت استقلال با سابقه‌ترین سرمربی محسوب می‌شود و وینفرد شفر با ۶۹ بازی هدایت آبی‌ها در رده بعدی قرار دارد. میک مک درموت هم یک بازی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت استقلال نشست و همان یک بازی را هم برد اما هرگز برای او حکم سرمربیگری صادر نشد.

درباره بونژاک مجارستانی هم بعد از قهرمانی استقلال در آسیا، عده ای این قهرمانی را به نام منصور پورحیدری نوشتند اما حقیقت این است که بونژاک مجاری به عنوان سرمربی با استقلال قرارداد بسته بود و در ادامه راه پورحیدری دوباره از مدیرفنی به سرمربی تبدیل شد. با این حساب نمی توان بونژاک را کنار گمالوویچ، گده، میشاییل هنکه، یونگ، پین و … نشاند و او را دستیار نامید.

حالا موسیمانه، با آمدنش سرمربیان خارجی استقلال را دو رقمی می کند. قرارداد موسیمانه با استقلال یک ساله است و باید دید آیا او می‌تواند دوران حضورش در این تیم را تمدید کند یا نه.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn