تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:07
20 بازدید
کد خبر : 356243

بائو:استقلال خصوصی‌ترین تیم ایران هم شود باز هم متعلق به هواداران است/یک نفر نمی‌تواند برای ۴۰ میلیون تصمیم بگیرد

بائو:استقلال خصوصی‌ترین تیم ایران هم شود باز هم متعلق به هواداران است/یک نفر نمی‌تواند برای ۴۰ میلیون تصمیم بگیرد

پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال به خصوصی‌ترین تیم ایران هم تبدیل شود باز هم متعلق به هوادارانش است. میثم بائو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد استقلال در لیگ برتر در چند هفته اخیر اظهار کرد: استقلال دیگر در قالب دهه ای که ما در آن بازی می کردیم نیست و

بائو:استقلال خصوصی‌ترین تیم ایران هم شود باز هم متعلق به هواداران است یک نفر نمی‌تواند برای ۴۰ میلیون تصمیم بگیرد

پیشکسوت استقلال گفت: اگر استقلال به خصوصی‌ترین تیم ایران هم تبدیل شود باز هم متعلق به هوادارانش است.

میثم بائو در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، درباره عملکرد استقلال در لیگ برتر در چند هفته اخیر اظهار کرد: استقلال دیگر در قالب دهه ای که ما در آن بازی می کردیم نیست و تغییرات زیادی کرده است. در دهه هشتاد که ما در استقلال بازی می کردیم، پرسپولیس درگیر همین مشکلات بود. دقیقا مانند این سالهای استقلال بی ثباتی زیادی در مدیریت پرسپولیس وجود داشت و مدیران عامل مدام تغییر می کردند و آدم های غیرفوتبالی و بیشتر سیاسی در آن هیئت مدیره پست می گرفتند. اکنون استقلال دچار این مشکلات شده است و افرادی که نه آگاهی چندانی دارند و نه می دانند که باید برای کادر فنی تیم چه افرادی را جذب کنند، در مدیریت استقلال هستند. با تمام این تفاسیر، نمی‌توان تمام مشکلات را به گردن آنها انداخت. مربیانی که اول فصل تیم را بستند و بازیکنانی که جذب استقلال شدند باید بدانند که  برای چه تیمی بازی می‌کنند. این تیم استقلال است و هواداران زیادی دارد و افراد زیادی با این تیم زندگی می‌کنند و در شادی و غم آن شریک هستند. حتی اگر مشکلات مدیریتی وجود دارد بازیکنان باید بدانند که جذب چه تیمی شدند. هرچند این مشکلات در زمان ما خیلی بیشتر بود. به خاطر دارم که در زمان صمد مرفاوی تیم ما تا پایان فصل مدیر عامل نداشت اما باز هم تا هفته های آخر لیگ در کورس قهرمانی بودیم. بازیکنان باید بدانند که روزهای سخت برای تیم‌های بزرگ است. 

استقلال خصوصی ترین تیم هم شود باز متعلق به ۴۰ میلیون هوادار است

وی درباره سرمربی خارجی جدید و انتظارات از او گفت: در چند سال اخیر حواشی زیاد و چند دستگی در باشگاه به وجود آمد و با توجه به فضای مجازی در ایران و اینکه هر کسی در مسائل فنی دخالت می‌کند، بهترین گزینه سرمربی خارجی است تا به کسی باج ندهد و اوضاع را مدیریت کند. استقلال یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است و هیچ کمبودی از نظر بازیکن ندارد. متاسفانه  آقایان تیم را خصوصی کردند و فکر می‌کنند استقلال تنها برای خودشان است. این تیم اگر به خصوصی‌ترین تیم کشور تبدیل شود باز هم متعلق به ۴۰ میلیون هوادار، پیشکسوتان و افرادی است که در این تیم زحمت زیادی کشیده اند. فکر نکنید حالا که باشگاه خصوصی شده است می‌توانید هر کاری که دلتان بخواهد انجام دهید و به حرف هیچکسی اعتنا نکنید. تمام تیم‌های دنیا مدیر فنی دارند و به هنگام انتخاب سرمربی، ده نفر فوتبالی نظر می دهند. نه مانند اینجا که یک فردی ۱۰ سال پیش جایی مدیرعامل بوده اما فوتبال بازی نکرده است و و نمی‌داند که چی به چی است. اینگونه نمی‌شود. مردم گناه دارند. 

بازیکن استقلال باید بزرگ فکر کند

این پیشکسوت در خصوص ورود وزیر نفت به مسائل مدیریت باشگاه اظهار کرد: نمی دانیم در جایگاه های بالاتر چه خبر است. به عنوان عضوی از خانواده استقلال، خواهان این هستم که باشگاه از ابن وضعیت دربیاید. استقلال تک محور نیست که تنها یک نفر برای همه چیز تصمیم بگیرد و هر طور که بخواهد رفتار کند. بازیکنان استقلال باید بزرگ فکر کنند و حتی با وجود مشکلات مدیریتی بر روی کار خود تمرکز کنند چرا که مشکل مالی ندارند که به بازیکن لطمه بخورد.همه پول خود را می‌گیرند و دیگر مانند سال‌های بازی ما نیست که ۴۰ درصد پرداخت شود و برای بقیه‌اش مجبور باشیم به فدراسیون شکایت کنیم. اگر مدیریت باشگاه مشکل دارد نباید درون زمین نمایان شود. نباید از تیمی که ته جدول است ۳ تا گل بخوریم و تحقیر شویم.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn