تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 13:42
26 بازدید
کد خبر : 356280

آماده باش پدافند هوایی ارتش /با قدرت پیش خواهیم رفت

آماده باش پدافند هوایی ارتش /با قدرت پیش خواهیم رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با تاکید بر اینکه تعامل پدافند هوایی با مراکز علمی و آموزشی موجب ارتقا قدرت بازدارندگی کشور شده است، گفت: برگ برنده پیشرفت درعرصه نظامی، نسل جوان با انگیزه، نخبگان متعهد و کارکنان متخصص هستند.  به گزارش ایسنا، وی اظهارکرد: درنگ و تعلل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با تاکید بر اینکه تعامل پدافند هوایی با مراکز علمی و آموزشی موجب ارتقا قدرت بازدارندگی کشور شده است، گفت: برگ برنده پیشرفت درعرصه نظامی، نسل جوان با انگیزه، نخبگان متعهد و کارکنان متخصص هستند. 

به گزارش ایسنا، وی اظهارکرد: درنگ و تعلل در توسعه علوم پدافندی به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید در رشد و بالندگیِ تمامی تخصص‌ها و رسته‌ها پیشگام باشیم. 

وی افزود: امروز پیشرفت علمی حرف اول در کسب قدرت برتر در عرصه بین‌المللی است؛ ما در برهه کنونی با به‌کارگیری ظرفیت‌ها و بسترها توانسته‌ایم به دستاوردهای مطلوب و اثرگذاری برسیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه تعامل پدافند هوایی با مراکز علمی و آموزشی موجب ارتقا قدرت بازدارندگی کشور شده است، گفت: برگ برنده پیشرفت در عرصه نظامی نسل جوان با انگیزه، نخبگان متعهد و کارکنان متخصص هستند.

امیر سرتیپ صباحی فرد خاطرنشان کرد: مراکز علمی و تحقیقاتی نیروی پدافند هوایی همگام با سایر نیروهای مسلح در راستای مقابله با هرگونه تهدیدات متصور، تمهیدات مطلوبی اندیشیده و در عرصه توسعه توان پدافندی اعم از رادار، موشک، پهپاد و جنگ الکترونیک به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کرده که البته به همین مقدار قطعا بسنده نخواهیم کرد و در این مسیر با قدرت پیش خواهیم رفت.

۲۷۲۷

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn