تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:39
9 بازدید
کد خبر : 356336

قیمت جدید سکه، برق از سَر ایرانی‌ها پراند

قیمت جدید سکه، برق از سَر ایرانی‌ها پراند

در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۴ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۹ میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۵۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۹ میلیون  و ۹۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی

در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۴ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۹ میلیون تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۵۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۹ میلیون  و ۹۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۱۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۹ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۱۸ میلیون و ۷۶۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۲۷۳۴ دلار است.

در معاملات امروز (دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل، به‌نرخ ۵۰ هزار و ۲۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۸ هزار و ۶۸۹ تومان معامله می‌شود.

گفتنی است؛ قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۵۴ هزار و ۶۵۱ تومان و نرخ حواله یورو نیزبا افزایش نسبت به دیروز به ۵۲ هزار و ۹۰۵ تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۳ هزار و ۶۹۵ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۳ هزار و ۲۵۷ تومان است. قیمت یکصد دینار عراق هم امروز در مرکز مبادله با افزایش نسبت به روز قبل ۳۸،۳۸۲ ریال اعلام شده است.
تسنیم

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn