تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 14:50
8 بازدید
کد خبر : 356351

مالیات بر ارز دیجیتال را کاهش خواهم داد!

مالیات بر ارز دیجیتال را کاهش خواهم داد!

هومن جعفریخبرنگار کاهش مالیات به ۲۰ درصد بخشی از طرح گسترده‌تر یویچیرو تاماکی، رهبر حزب دموکرات برای تبدیل ژاپن به یک بازیگر کلیدی در وب ۳ است. یویچیرو تاماکی، رهبر حزب دموکرات برای مردم ژاپن طرحی برای مالیات رمزنگاری پیشنهاد کرد که در صورت انتخاب شدن، سودهای مالیاتی کریپتو را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

هومن جعفریخبرنگار

کاهش مالیات به ۲۰ درصد بخشی از طرح گسترده‌تر یویچیرو تاماکی، رهبر حزب دموکرات برای تبدیل ژاپن به یک بازیگر کلیدی در وب ۳ است. یویچیرو تاماکی، رهبر حزب دموکرات برای مردم ژاپن طرحی برای مالیات رمزنگاری پیشنهاد کرد که در صورت انتخاب شدن، سودهای مالیاتی کریپتو را تا ۲۰ درصد کاهش می‌دهد.

تاماکی در شکبه اجتماعی ایکس گفت: «اگر فکر می کنید که دارایی های کریپتو باید به جای اینکه به عنوان درآمد متفرقه در نظر گرفته شوند، باید به طور جداگانه با ۲۰٪ مالیات اعمال شوند، لطفاً به حزب دموکرات برای مردم رای دهید.»

حزب تاماکی در حال حاضر تنها هفت کرسی از ۴۶۵ کرسی مجلس نمایندگان ژاپن را در اختیار دارد که به عنوان مجلس پایین رژیم غذایی ملی ژاپن نیز شناخته می شود. مشخص است که او برای رای اوردن در انتخابات و تشکیل کابینه بخت بسیار پایینی دارد اما پیشگام بودن او در جذب رای از طریق کریپتو، می تواند به افزاش شهرت او کمک کند.

مالیات بر سود ارزهای دیجیتال به میزان ۲۰ درصد، آن‌ها را با مالیات‌های پرداختی بر سود بازار سهام هماهنگ می‌کند.

تاماکی در این پست و در پاسخ به کاربری گفت: «کاهش مالیات از درآمدهای مالی در ارز دیجیتال را در آینده در نظر خواهد گرفت اما در حال حاضر، تمرکز من بر تبدیل ژاپن به یک رهبر در فضای وب ۳ است. ما می خواهیم ژاپن را به کشوری قدرتمند در این حوزه تبدیل کنیم.»

انتخابات ژاپن هفته دیگر برگزار خواهد شد. هدف اصلی این حزب برای رای دهندگان حول محور افزایش دستمزد برای غلبه بر تورم است. سود رمزنگاری در ژاپن در حال حاضر به عنوان درآمد متفرقه بین ۱۵ تا ۵۵ درصد بسته به درآمد شخصی مشمول مالیات است. در مقایسه، سود حاصل از معاملات سهام دارای حداکثر نرخ مالیات ۲۰٪ است.

دارندگان رمزارزها باید در پایان سال مالی ۳۰ درصد نرخ مالیات بر دارایی های خود بپردازند حتی اگر از طریق فروش سودی به دست نیاورده باشند.

نظرسنجی اخیر نشان می‌دهد که تاماکی شانس کمی برای پیروزی در انتخابات ژاپن دارد. انتظار می رود حزب لیبرال دموکرات و شریک ائتلافی آن کومیتو اکثریت را حفظ کنند، در حالی که حزب دموکرات ژاپن ممکن است شاهد افزایش نمایندگی خود از هفت به ۲۰ کرسی باشد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn