تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مهر 1403 - 17:49
21 بازدید
کد خبر : 356515

داور بازی استقلال – النصر مشخص شد

داور بازی استقلال – النصر مشخص شد

استقلال فردا در جدالی حساس از دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا به مصاف النصر می رود. تیم پرستاره عربستانی با تعدادی از بازیکنان مطرح خود با آبی های پایتخت روبرو می شود که اکنون در شرایط خوبی به سر نمی برند. به گزارش سایت خبری پرسون، کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تیم داوری این

استقلال فردا در جدالی حساس از دور سوم مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا به مصاف النصر می رود. تیم پرستاره عربستانی با تعدادی از بازیکنان مطرح خود با آبی های پایتخت روبرو می شود که اکنون در شرایط خوبی به سر نمی برند.

به گزارش سایت خبری پرسون، کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز تیم داوری این بازی را اعلام کرد که براساس آن، ادهم مخادمه با کمک‌های محمد حسن الکلاف و نادی الرواله این بازی را قضاون می کند که همگی از اردن هستند و سیواکرن پواودوم و ویوات جامپائون از تایلند هم داوران VAR این دیدار هستند.

ادهم مخادمه تاکنون بازی های زیادی را برای تیم های ایرانی از جمله سه بازی را برای استقلال قضاوت کرده است. نخستین دیداری که او برای آبی پوشان سوت زده به فروردین سال ۹۶ بازمیگردد. جایی که استقلال به مصاف لوکوموتیو تاشکند رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و کاوه رضایی تک گل نماینده ایران را به ثمر رساند.

در بازی دوم نیز اردیبهشت سال ۹۸ برگزار شد. استقلال در ورزشگاه آزادی با الدحیل قطر روبرو شد که این بازی نیز با تساوی یک بر یک به پایان رسید. روزبه چشمی برای آبی ها و ادمیلسون جونیور برای نماینده قطر در این مسابقه گلزنی کردند.

و بالاخره در نبرد سوم، استقلال در سال ۹۹ و زمانیکه پس از همه گیری ویروس کرونا بازی ها به صورت متمرکز در قطر برگزار می شد، به مصاف الاهلی عربستان رفت که با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید. مهدی قایدی، علی کریمی و شیخ دیاباته گل های استقلال را وارد دروازه حریف عربستانی کردند.

مخادمه همچنین بازی های دیگری را برای نمایندگان ایران قضاوت کرده است. آخرین بازی که داور اردنی سوت زده، بازی الاهلی و پرسپولیس در دور نخست مرحله گروهی لیگ نخبگان امسال بود که با برتری یک بر صفر نماینده عربستان به پایان رسید. او همچنین داور بازی حساس الهلال و العین در مرحله نیمه نهایی فصل قبل بود که سه ضربه پنالتی به سود نماینده امارات اعلام کرد.


منبع: ورزش سه

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn