تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 11:50
32 بازدید
کد خبر : 357361

پیرمرد در باغ شخصی اش به طرز وحشتناک به قتل رسید

پیرمرد در باغ شخصی اش به طرز وحشتناک به قتل رسید

بازدید:۹۳  صد آنلاین | مرد جوانی که یک مرد را در باغ شخصی‌اش به قتل رسانده بود، ۳ ساعت پس از قتل دستگیر شد. به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در استان اصفهان گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل فردی در

پیرمرد در باغ شخصی اش به طرز وحشتناک به قتل رسید

بازدید:۹۳

 صد آنلاین | مرد جوانی که یک مرد را در باغ شخصی‌اش به قتل رسانده بود، ۳ ساعت پس از قتل دستگیر شد.

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در استان اصفهان گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام قتل فردی در باغ شخصی خود، بلافاصله مأموران واحد گشت کلانتری ۱۴ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در محل حضور یافته و مشاهده کردند پیرمردی ۷۰ ساله بر اثر ضربات سلاح سرد به قتل رسیده که موضوع به پلیس آگاهی گزارش شد و کارشناسان بررسی صحنه جرم به محل اعزام شده و اقدامات علمی و تخصصی خود را آغاز کردند.

 

 

 

وی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و پس از جمع‌آوری آثار و مدارک لازم، هویت مقتول مشخص شد و فردی که مرتکب این جنایت شده بود نیز مورد شناسایی قرار گرفت و پس از ۳ ساعت دستگیر شد.

متهم که در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه جرمی بود بالاخره لب به اعتراف باز کرد و گفت: شب حادثه به علت مشکلات شخصی و اختلافات قبلی پس از مصرف شیشه به باغ مقتول رفته و با چاقو و قداره‌ای که همراه داشتم ضرباتی به وی زده و بلافاصله محل را ترک کردم.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: با اعترافات صریح متهم به ارتکاب قتل، پرونده تشکیل و قاتل برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

رکنا

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn