تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 14:00
21 بازدید
کد خبر : 357491

الوکره به پرسپولیس پول نمی‌دهد

الوکره به پرسپولیس پول نمی‌دهد

حمیدرضا اسکندریخبرنگار باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی نتوانست عبدالکریم حسن را حفظ کند و این بازیکن برای اینکه بتواند به لیگ ستارگان قطر برگردد هر کاری را که لازم بود انجام دهد. اما بعد از رقابتی که دو باشگاه الوکره و العربی برای خرید حسن عبدالکریم با یکدیگر داشتند درنهایت پرسپولیس ترجیح

حمیدرضا اسکندریخبرنگار

باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی نتوانست عبدالکریم حسن را حفظ کند و این بازیکن برای اینکه بتواند به لیگ ستارگان قطر برگردد هر کاری را که لازم بود انجام دهد. اما بعد از رقابتی که دو باشگاه الوکره و العربی برای خرید حسن عبدالکریم با یکدیگر داشتند درنهایت پرسپولیس ترجیح داد او را به الوکره بفروشد.

 قرار شد این باشگاه قطری بابت این انتقال مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار در دو قسط به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و در یک مقطع نیز امکانات کمپ خود را در اختیار پرسپولیس قرار دهد تا این تیم از آن برای اردوی آماده‌سازی استفاده کند اما الان که حدود سه ماه از این انتقال می‌گذرد باشگاه قطری حتی یک دلار هم به باشگاه پرسپولیس پرداخت نکرده است. در این مورد باخبر شدیم که این باشگاه بحث تحریم بانک‌های ایرانی را بهانه قرار داده و اعلام کرده که نمی‌تواند مبالغ توافق‌شده را به بانک‌های ایرانی انتقال دهد.

 گویا مدیران باشگاه پرسپولیس فکر نمی‌کردند در فروش عبدالکریم به الوکره با چنین مشکلی روبه‌رو شوند و در حال حاضر نیز به دنبال اینند با همکاری دولت و وزارت امور خارجه طلب باشگاه‌شان را از باشگاه قطری دریافت کنند. به‌هر‌حال این تاخیر به‌وجودآمده در انتقال پول قطری‌ها به ایران باعث شده باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات بازیکنان و مربیان خارجی خود با مشکل مواجه شود؛ چراکه روی پول فروش عبدالکریم حسن خیلی حساب کرده بود. ناگفته نماند عبدالکریم نیز قبل از بازی پرسپولیس و السد در اردوی سرخپوشان حاضر شد و با تعدادی از همبازیان سابقش ازجمله گئورگی گولسیانی خوش‌وبش گرمی داشت.

متن کامل گزارش حمیدرضا اسکندری خبرنگار گروه ورزشی را در روزنامه فرهیختگان  بخوانید

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn