تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 14:11
11 بازدید
کد خبر : 357501

زوج میانسال پسرشان را عامل قتل معرفی کردند

زوج میانسال پسرشان را عامل قتل معرفی کردند

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در نخستین گام، با انجام اقدام‌های اطلاعاتی، هویت افرادی را که در این درگیری بودند، شناسایی کردند و متوجه شدند زوج میانسال قصد فرار دارند. بنابراین تیم جنایی با سرنخ‌های به دست آمده، این زن و شوهر را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند. تحقیقات ابتدایی از آنها نشان

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در نخستین گام، با انجام اقدام‌های اطلاعاتی، هویت افرادی را که در این درگیری بودند، شناسایی کردند و متوجه شدند زوج میانسال قصد فرار دارند. بنابراین تیم جنایی با سرنخ‌های به دست آمده، این زن و شوهر را در یک عملیات منسجم بازداشت کردند.

تحقیقات ابتدایی از آنها نشان می‌داد مقتول و متهمان به‌خاطر مسائل و مشکلات ساختمانی با یکدیگر درگیر شدند که زن ابتدا با آجر به مرد همسایه حمله کرده و سپس همسرش در ادامه با چاقو دست به این جنایت هولناک زده است.

اما در ادامه تحقیقات، این زن و شوهر مدعی شدند پسر ۲۳ ساله‌شان نیز در این درگیری حضور داشته و او باعث قتل مرد همسایه شده است. با این اطلاعات، تیم جنایی پسر جوان را در فشافویه و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کرد.

بدین ترتیب متهم در بازجویی‌ها به شرکت در این درگیری مرگبار اعتراف کرد، اما مدعی شد ضربه کشنده را او به همسایه‌اش نزده است. بنابراین تحقیقات بیشتر در این پرونده ادامه دارد.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn