تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 14:33
12 بازدید
کد خبر : 357517

آخرین خبر از بدهی باشگاه الوکره به پرسپولیس بابت انتقال عبدالکریم حسن

آخرین خبر از بدهی باشگاه الوکره به پرسپولیس بابت انتقال عبدالکریم حسن

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس پس از مدتها در نقل و انتقالات تابستانی امسال به درآمدزایی رسید و موفق شد در قبال مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار و همین طور در اختیار گذاشتن یک کمپ تمرینی کاملا مجهر، عبدالکریم حسن را به باشگاه الوکره قطر منتقل کند. این مبلغ قرار بود در دو

به گزارش آفتاب نو، پرسپولیس پس از مدتها در نقل و انتقالات تابستانی امسال به درآمدزایی رسید و موفق شد در قبال مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار و همین طور در اختیار گذاشتن یک کمپ تمرینی کاملا مجهر، عبدالکریم حسن را به باشگاه الوکره قطر منتقل کند.

این مبلغ قرار بود در دو قسط به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود اما موضوع این است که با توجه به مشکلات تحریم اقتصادی ایران و همین طور تحریم بانک‌های ایرانی هنوز این اقساط به باشگاه پرسپولیس واریز نشده و عجیب‌تر این که این باشگاه برای این که در آینده به خاطر نقض قوانین دچار مشکل نشود راهکارهای عجیبی را برای پرسپولیس درنظر گرفته است. این درحالی است که ساده‌ترین راه پرداخت این مبلغ به شکل نقدی طی همین چند روز اخیر بود. باشگاه پرسپولیس حتی چند روز قبل با توجه به حضور مجموعه تیم در کشور قطر برای بازی با السد این پیشنهاد را به مدیران باشگاه الوکره داد تا این بدهی را به شکل نقدی به باشگاه پرسپولیس پرداخت کنند که مورد موافقت قرار نگرفت.

برهمین اساس و طبق راهکار ارائه شده از سوی مدیران الوکره باشگاه پرسپولیس حساب ارزی مخصوصی را افتتاح کرد تا این بدهی یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار از طریق این حساب به باشگاه پرسپولیس واریز شود تا از نظر قانونی مشکلی برای دو باشگاه ایجاد نشود. از این رو با توجه به افتتاح حساب ارزی موردنظر باشگاه الوکره از سوی باشگاه پرسپولیس احتمالا این بدهی طی روزهای آینده به حساب باشگاه پرسپولیس واریز خواهد شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn