تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 16:40
17 بازدید
کد خبر : 357640

حمله فنی پیشکسوتان پرسپولس به گاریدو

حمله فنی پیشکسوتان پرسپولس به گاریدو

به گزارش آفتاب نو، پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که معمولا طی سال‌های اخیر به واسطه درخواست علی پروین کمتر در مسائل فنی سرمربیان پرسپولیس دخالت کرده و مشکلات حاشیه‌ای ایجاد کرده‌اند طی چند ساعت اخیر در رسانه‌های اخیر با انتقاد از عملکرد فنی سرمربی پرسپولیس عامل اصلی شکست تیم سابق‌شان را تفکرات گاریدو تلقی کرده‌اند. ارنج

به گزارش آفتاب نو، پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که معمولا طی سال‌های اخیر به واسطه درخواست علی پروین کمتر در مسائل فنی سرمربیان پرسپولیس دخالت کرده و مشکلات حاشیه‌ای ایجاد کرده‌اند طی چند ساعت اخیر در رسانه‌های اخیر با انتقاد از عملکرد فنی سرمربی پرسپولیس عامل اصلی شکست تیم سابق‌شان را تفکرات گاریدو تلقی کرده‌اند.

ارنج ابتدایی گاردیو و به‌کارگیری علی علیپور به عنوان وینگر مهم‌ترین و پرتکرارترین انتقادی است که از سرمربی اسپانیایی سرخ ها مطرح شده است. ضمن این که مصدومیت‌های زیاد بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های اخیر دیگر موضوع انتقادی است که به چرخه تمرینات گاریدو گرفته شده است.

البته هنوز علی پروین به عنوان مهم‌ترین چهره پرسپولیس اظهارنظری در مورد شرایط پرسپولیس انجام نداده و نظر خود را در این خصوص اعلام نکرده اما انتقادات زیادی که بقیه چهره‌های ماندگار تاریخ پرسپولیس از گاریدو داشته‌اند می‌تواند تا حد زیادی روی تفکرات گاریدو تاثیر بگذارد. حال باید دید گاریدو در مواجه با این انتقادها پاسخی به چهره‌های قدیمی پرسپولیس خواهد داشت یا نه.
 

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn