تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 17:05
14 بازدید
کد خبر : 357664

سردار نقدی: مهمات اسرائیل تمام شد

سردار نقدی: مهمات اسرائیل تمام شد

سردار «محمدرضا نقدی» در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید «یحیی السنوار» در محل دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید السنوار اسطوره مقاومت و الهام‌بخش جوانان بود، جوان‌های ایران امروز به شدت مشتاق حضور در جبهه برای پاکسازی و محو رژیم صهیونیستی هستند. بنابر گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: از سوی گروه‌های مقاومت درخواستی

سردار «محمدرضا نقدی» در حاشیه مراسم گرامیداشت شهید «یحیی السنوار» در محل دفتر حماس در تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهید السنوار اسطوره مقاومت و الهام‌بخش جوانان بود، جوان‌های ایران امروز به شدت مشتاق حضور در جبهه برای پاکسازی و محو رژیم صهیونیستی هستند.

بنابر گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: از سوی گروه‌های مقاومت درخواستی برای نیروی رزمنده نشده اما این جوانان قانع نمی‌شوند، این درخواست‌ها با دیدن صحنه‌های خشونت چندین برابر شده است.

نقدی ادامه داد: برای جهاد و مبارزه از نظر دیپلماتیک و مرزها، مساله‌ای نیست که مردم ایران، پاکستان و افغانستان بتوانند حضور مستقیم داشته باشند؛ البته تاکنون مقداری راه‌ها بازتر شده است.

وی اظهار داشت: هر غلط دیگری کنند بیشتر این  مسیر باز می‌شود و مشتاق هستیم که این مسیر جهاد باز شود. رژیم صهیونیستی دیگر تمام شده است، مهماتش تمام شد و مهمات آمریکا را در اختیار آنها قرار دادند، توانش در جبهه تمام شد و نمی‌تواند در مقابل مقاومت بایستد.

سردار نقدی یادآور شد: خود آمریکا و انگلیس آمدند تا مسیر دریایی رژیم صهیونیستی را باز کنند و امروز مقاومت در راه جنگ با آمریکا و انگلیس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران افزود: امروز مقاومت اسلامی با جهان استکبار درگیر است، اگر نه کار  اسرائیل تمام شده و برای پاکسازی جوانان آماده هستند تا بیایند و ان شاء الله همه در بیت المقدس نماز خواهیم خواند.

منبع

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn