تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 17:12
21 بازدید
کد خبر : 357672

پاسور استقلال در دیدار با النصر مشخص شد

پاسور استقلال در دیدار با النصر مشخص شد

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : دیدیر اندونگ و رامین رضاییان در جریان تمرین تاکتیکی استقلال هماهنگی‌هایی را انجام دادند و به نظر می‌رسد که آنها برای نفوذ از سمت راست زمین و ارسال‌های ناگهانی پشت مدافعان برنامه خاصی خواهند داشت! رضاییان و اندونگ دو بازیکن باتجربه استقلال هستند که در سال‌های فوتبالی خود در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

استقلال از محل اشاره اندونگ گل می‌زند!

دیدیر اندونگ و رامین رضاییان در جریان تمرین تاکتیکی استقلال هماهنگی‌هایی را انجام دادند و به نظر می‌رسد که آنها برای نفوذ از سمت راست زمین و ارسال‌های ناگهانی پشت مدافعان برنامه خاصی خواهند داشت!

رضاییان و اندونگ دو بازیکن باتجربه استقلال هستند که در سال‌های فوتبالی خود در مسابقات مختلفی حضور پیدا کردند و تجربه و توانایی‌های فنی این دو بازیکن می‌تواند برای استقلالی‌ها تاثیرگذار باشد.

رامین رضاییان در بازی فردا علاوه بر تقابل مجدد و جذابی که با رونالدو تجربه خواهد کرد نیم نگاهی دارد تا به درخشش خود در مسابقات آسیایی ادامه دهد و بعد از گلزنی مقابل الهلال این بار مقابل النصر موفق به انجام این کار شود.

همچنین دیدیر اندونگ زمانی که در تیم الریاض عربستان حضور داشت مقابل رونالدو و یارانش حضور داشت و در برابر آنها به میدان رفته و شناخت خوبی نسبت به این تیم و تعدادی از بازیکنان النصر دارد که این تجربه می‌تواند به سود استقلالی‌ها تمام شود.

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn