تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آبان 1403 - 21:15
7 بازدید
کد خبر : 357909

نخستین پروازعمره از فرودگاه بیرجندانجام شد

نخستین پروازعمره از فرودگاه بیرجندانجام شد

عظیم طهماسبی در حاشیه نخستین پرواز حج عمره از فرودگاه شهید کاوه بیرجند به مقصد جده در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین اظهار داشت: پس از چندین سال محدودیت در انجام پروازهای عملیات عمره ، امروز اولین پروازعمره مفرده از فرودگاه شهید کاوه بیرجند به مقصد جده انجام شد. وی افزود: این پرواز

عظیم طهماسبی در حاشیه نخستین پرواز حج عمره از فرودگاه شهید کاوه بیرجند به مقصد جده در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین اظهار داشت: پس از چندین سال محدودیت در انجام پروازهای عملیات عمره ، امروز اولین پروازعمره مفرده از فرودگاه شهید کاوه بیرجند به مقصد جده انجام شد.

وی افزود: این پرواز در ساعت ۱۸:۴۵ فرودگاه شهید کاوه بیرجند را به مقصد فرودگاه جده عربستان ترک کرد.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی به تعداد زائران اعزامی به سفر حج عمره اشاره و بیان کرد: در این پرواز حدود ۲۶۳ زائر به عمره مفرده مشرف می شوند.

طهماسبی تصریح کرد: از زمانی که این برنامه ریزی انجام شد، اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی با کلیه امکانات خود زمینه های لازم در بحث ارز مسافری و همچنین سایر خدمات مورد نیاز برای انجام پرواز را انجام داده است.

وی از اعزام دو کاروان به سفر حج خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا دو کاروان  زائران شهرستان‌های بیرجند وطبس نهبندان  حضور دارند.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی به عملیات برگشت حجاج اشاره و یادآور شد: همچنین در بحث عملیات برگشت حجاج نیز حدود ۱۰ روز بعد از اعزام، یعنی ۱۰ آبان ماه از شهر مدینه به سمت فرودگاه شهید کاوه بیرجند پرواز انجام خواهد شد.

طهماسبی به اعزام زائران در آینده اشاره و اظهار داشت: پرواز بعدی به مقصد جده نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری پنجم آذرماه انجام خواهد شد.

وی افزود: همچنین در صورت وجود تقاضا در استان و همکاری سازمان حج و زیارت در استان برای پروازهای بعدی نیز برنامه ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرکل فرودگاه های خراسان جنوبی گفت: در مدت انجام این پروازها اداره کل فرودگاه های خراسان جنوبی به صورت ۲۴ ساعته فعال و در خدمت زائران خواهد بود.

طهماسبی بیان کرد: در پرواز های رفت به دلیل اینکه باید سریعتر عملیات پرواز را انجام دهیم تا هواپیما در وقت مشخص در فرودگاه جده به زمین بنشیند بدرقه ای در عملیات رفت نداریم زیرا اگر زمان تعیین شده جابه جا شود ممکن است جرایمی متوجه شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شود.

وی خاطرنشان کرد: انشالله در عملیات برگشت برای استقبال از زوار در خدمت همشهریان عزیزخواهیم بود.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn