تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 9:03
13 بازدید
کد خبر : 358466

چه عاملی باعث موفقیت موسیمانه می‌شود؟/ عسگری در کنار درآمدزایی به فکر قهرمانی استقلال باشد/ آنچه هوادار آبی‌دوست از مالک باشگاه می‌خواهد

چه عاملی باعث موفقیت موسیمانه می‌شود؟/ عسگری در کنار درآمدزایی به فکر قهرمانی استقلال باشد/ آنچه هوادار آبی‌دوست از مالک باشگاه می‌خواهد

به گزارش آفتاب نو، آبی پوشان به النصر هم باختند. تیم استقلال در حال حاضر از ۷ بازی با ۸ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته و فاصله زیادی با صدر جدول پیدا کرده است اما قطعاً این تیم با ایجاد شرایط مطلوب در هفته‌ها و ماه‌های آینده برای خودش می‌تواند بار دیگر به

به گزارش آفتاب نو، آبی پوشان به النصر هم باختند. تیم استقلال در حال حاضر از ۷ بازی با ۸ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گرفته و فاصله زیادی با صدر جدول پیدا کرده است اما قطعاً این تیم با ایجاد شرایط مطلوب در هفته‌ها و ماه‌های آینده برای خودش می‌تواند بار دیگر به همان استقلالی تبدیل شود که هواداران این تیم در ایران و خارج از کشور انتظار دارند.

نکته بارز در ارتباط با وضعیت فعلی استقلال و آنچه برخی از کارشناسان و پیشکسوتان هم استقلالی نسبت به آن نگران هستند عدم میزبانی استقلال در خانه خودش است.

استقلالی‌ها که همواره عادت داشتند دیدارهای خانگی‌شان را در استادیوم آزادی پیش چشم دهها هزار هوادار خود برگزار کنند حالا هفته‌هاست که از یار دوازدهم خود دور هستند و گفته می‌شود این وضعیت تا اواخر آذرماه هم ادامه خواهد داشت.

لزوم داشتن ورزشگاه اختصاصی برای باشگاهی که از سرمربیان خارجی استفاده می‌کند قطعاً می‌تواند یک ملاک اصلی برای چنین تیمی با میلیون ها طرفدار محسوب شود.

افزایش ضریب احتمال قهرمانی

مالکان باشگاه استقلال و در رأس آنها عسگری که مدعی شده درآمدزایی هنگفتی برای باشگاه استقلال ایجاد می کند حالا که با صرف هزینه هنگفت برای به خدمت گرفتن مربی خارجی و با توجه به گرانی ارز و رو به بالا بودن قیمت دلار به سراغ چنین گزینه‌هایی رفته‌اند باید برای بیشتر کردن ضریب احتمال قهرمانی و پیروزی استقلال در مسابقات خود به فکر داشتن یک استادیوم اختصاصی هم باشند.

ورزشگاه کم ظرفیت اما کاربردی

با توجه به شرایط مالی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس قطعاً در اختیار گرفتن یک زمین در اطراف شهر بزرگ تهران و ساختن یک سازه برای احداث یک استادیوم اختصاصی ۳۰ تا ۴۰ هزار نفری هزینه آنچنانی بر روی دستشان نخواهد گذاشت. در این زمینه آنچه بیش از هر چیز مهم و با اهمیت به نظر می‌رسد میل به خواستن و انجام این کار است که اگر مالکان جدید باشگاه استقلال چنین انگیزه‌ای داشته باشند تا استقلال از صاحب استادیوم اختصاصی بشود این کار را می‌توانند ظرف حداکثر یک سال و نیم انجام بدهند.

از تجربه اخیر قطری‌ها بهره ببریم

کشور همسایه قطر در آستانه برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ یکی از استادیوم‌های کشورش را ظرف کمتر از دو سال احداث کرد که این تجربه می‌تواند کمک حال باشگاه استقلال هم باشد. به طور کلی با توجه به وضعیت مالی خوب هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس و پشتوانه انسانی باشگاه استقلال به لحاظ هواداری که می‌تواند همه مسابقات استقلال را با ظرفیت کامل تضمین کند می‌تواند انگیزه بزرگی برای مدیران باشگاه استقلال باشد تا هرچه سریع‌تر اقدام به ساخت استادیوم کنند.

میزبانی از تراکتور در شرایط مهمانی!

تیم استقلال این هفته و با توجه به شرایط قرعه کشی مسابقات لیگ برتر باید در استادیوم خانگی تیم خیبر خرم آباد میزبان این تیم باشد اما بلافاصله پس از این دیدار و در تاریخ دهم آبان بار دیگر باید در یکی از ورزشگاه‌های اطراف تهران که احتمالاً شهر قدس است پذیرای تیم تراکتور باشد در حالی که می‌توانست در آزادی از این تیم گردن کلفت آذری میزبانی کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn