تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 15:07
15 بازدید
کد خبر : 358812

استقلال دستمزد وکیل موسیمانه را نمی‌دهد!

استقلال دستمزد وکیل موسیمانه را نمی‌دهد!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، باشگاه استقلال حالا با یک سرمربی جدید کار می‌کند و پیتسو موسیمانه از سوم آبان به صورت رسمی سرمربی آبی‌پوشان محسوب می‌شود. یک سرمربی اهل آفریقای جنوبی که هواداران استقلال خیلی دلشان می‌خواهد با او از شرایط بحرانی خارج شوند و بتوانند دوباره به رتبه‌های بالای جدول

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، باشگاه استقلال حالا با یک سرمربی جدید کار می‌کند و پیتسو موسیمانه از سوم آبان به صورت رسمی سرمربی آبی‌پوشان محسوب می‌شود. یک سرمربی اهل آفریقای جنوبی که هواداران استقلال خیلی دلشان می‌خواهد با او از شرایط بحرانی خارج شوند و بتوانند دوباره به رتبه‌های بالای جدول دست پیدا کنند.

موسیمانه مذاکرات بسیار دقیقی با استقلالی‌ها انجام داد و همه چیز در مورد قرارداد طرفین روی کاغذ آمده است اما مدیران باشگاه استقلال روی یک مساله تاکید داشته و آن را در قرارداد هم قید کرده‌اند تا بعداً مشکلی برایشان ایجاد نشود. ظاهرا باشگاه استقلال این نکته را در قرارداد سرمربی جدید خود آورده که طرف ایرانی هیچ تعهدی پیرامون افرادی که تحت عنوان مدیر برنامه یا وکیل با پیتسو کار می‌کنند، نداشته و حتی یک دلار به حساب آنها پولی واریز نمی‌کند.

بنابراین اگر سرمربی استقلال قراردادی با هر شخصی تحت عنوان مشاور حقوقی، مدیر برنامه، وکیل یا… دارد یک مساله کاملاً شخصی بوده و خود او باید مطالبات آنها را بپردازد؛ چون استقلال اصلاً چنین کاری را انجام نمی‌دهد و به لحاظ قوانین ایران هم اجازه انجام آن را ندارد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn