تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 15:35
10 بازدید
کد خبر : 358839

قطر خواستار افزایش تعداد پروازها به ایران شد

قطر خواستار افزایش تعداد پروازها به ایران شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «سعدعبدالله سعدآل محمود الشریف» سفیر قطر در دیدار با «حسین پورفرزانه» سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری ضمن ابراز خرسندی از ارتقا روابط حمل و نقل هوایی با ایران، خواستار افزایش تعداد پروازهای قطری به ایران به ۵۷ پرواز در هفته شد. در این دیدار، پورفرزانه نیز با تاکید بر لزوم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، «سعدعبدالله سعدآل محمود الشریف» سفیر قطر در دیدار با «حسین پورفرزانه» سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری ضمن ابراز خرسندی از ارتقا روابط حمل و نقل هوایی با ایران، خواستار افزایش تعداد پروازهای قطری به ایران به ۵۷ پرواز در هفته شد.

جزئیات جدید درباره پرواز ایران‌ایر به استانبول

در این دیدار، پورفرزانه نیز با تاکید بر لزوم افزایش همکاری‌های حمل و نقل هوایی با قطر اظهار داشت: همکاری‌های حمل و نقل هوایی دو کشور از قدمت طولانی برخوردار است، بنابراین ضروری است روابط متقابل در همه زمینه های فنی، آموزشی، تعمیراتی و … افزایش یافته و دو کشور از فرصت های موجود در این زمینه بهره‌مند شوند.

سرپرست سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و قطر در بسیاری از مسائل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف صنعت هوانوردی تاکید کرد و خواستار به روز رسانی تفاهم‌نامه‌های بین دو کشور در زمینه حمل ونقل هوایی شد.

 

منبع خبر

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn