تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 آبان 1403 - 16:08
10 بازدید
کد خبر : 358870

رئیس هیات عامل ایمیدرو منصوب شد

رئیس هیات عامل ایمیدرو منصوب شد

کدخبر: ۱۲۴۹۴۰ ۰۲ آبان ۱۴۰۳ ۱۵:۴۸ صنعت با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد اقاجانلو که تاکنون سرپرستی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران را برعهده داشت، به عنوان رئیس این سازمان منصوب شد. با حکم سید محمد اتابک، محمد اقاجانلو که از قدیمی‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع

با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمد اقاجانلو که تاکنون سرپرستی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران را برعهده داشت، به عنوان رئیس این سازمان منصوب شد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو منصوب شد


با حکم سید محمد اتابک، محمد اقاجانلو که از قدیمی‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) است و از پنجم شهریورماه و در اولین انتصاب وزیر صمت به عنوان سرپرست ایمیدرو انتخاب شد، امروز به ریاست این سازمان منصوب شد.

با تغییر دولت و ساختار وزارت صنعت، معدن و تجارت، پس از آنکه سیدمحمد اتابک بر صندلی ساختمان سمیه تکیه زد، در نخستین اقدام خود جهت ایجاد تغییر مدیران سازمان‌های زیر مجموعه خود، ریاست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) را دستخوش تغییر کرده و محمد آقاجانلو را به عنوان سرپرست این سازمان و جایگزین محمدرضا موثقی‌نیا کرد.

اما شنیده‌ها حاکی از آن است که حکم ریاست آقاجانلو، امروز (چهارشنبه دوم آبان ماه) به وی ابلاغ و روز شنبه (پنجم آبان ماه) مراسم معارفه وی در وزارت صمت برگزار خواهد شد.

حکم-ایمیدرو





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn